ایران پرسمان
خط و نشان بایدن برای ایران!
شنبه 9 اسفند 1399 - 11:25:04
ایران پرسمان - جو بایدن گفته است که پیام حمله به مواضع شبه نظامیان عراق در مرز سوریه و این کشور این است که اقدامات ایران بدون پاسخ نخواهد ماند!

به گرارش جام نیوز ، به نقل از رویترز، جو بایدن که برای بازدید از مناطق آسیب دیده به تگزاس سفر کرده است، در پاسخ به این پرسش که قصد داشتید چه پیامی با حمله به یک هدف در سوریه برای ایران بفرستید؟ گفت: این‌که شما نمی‌توانید با مصونیت از مجازات اقدام کنید. مراقب باشید.
وزارت دفاع آمریکا، روز گذشته اعلام کرد که ارتش این کشور مواضع شبه نظامیان مورد حمایت ایران را در شرق سوریه هدف قرار داده است.
به گزارش رویترز، یک مقام شبه نظامی شیعه عراقی نزدیک به ایران گفته است که در حمله هوایی آمریکا به شرق سوریه در شامگاه پنجشنبه یکنفر کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا نیز در همین روز گفته است هدف از حمله به مواضع شبه نظامیان در سوریه، ارسال این پیام به ایران بود که اقدامات این کشور مصون از مجازات نخواهد بود.
او گفت ما دست به این اقدام زدیم که مشخص و متناسب بود و همچنین در کاهش توان شبه نظامیان برای تدارک حملات دیگر هم موثر بود.
وزیر امور خارجه آمریکا افزود، این باید به ویژه برای ایران روشن کرده باشد که اقداماتش علیه نیروهای ما، شرکای ما و منافع ما مصون از مجازات نخواهد ماند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/261133/خط-و-نشان-بایدن-برای-ایران!
بستن   چاپ