ایران پرسمان
سرپرست معاونت روابط عمومی مرکز ارتباطات شهرداری تهران مطرح کرد:
خلاقیت و نوآوری؛ هنر روابط عمومی امروز
شنبه 9 اسفند 1399 - 10:26:30
ایران پرسمان - شهر: علاوه بر وظایف عادی و معمول در حوزه روابط عمومی، مساله ای که اهمیت دارد این است که این مسیر را به چه نحوی طی کنیم که متفاوت از روال معمول باشد و برای ذینفعان جذابیت داشته باشد و این نکته در واقع بزرگترین هنر روابط عمومی امروز است.

به گزارش خبرنگار شهر ، سمیه عالمی پسند، سرپرست معاونت روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در نشست دورنگاه ارتباطات شهر تهران گفت: در پنج ماه اخیر 29 انتصاب در روابط عمومی های مجموعه شهرداری انجام شد که 23 نفر از این تعداد اعضای جدید بودند و علاوه بر این تعدادی از افراد نیز ارتقاء سمت پیدا کردند.
او با اشاره به برگزاری مراسم های مناسبتی دهه فجر و روز مادر و برنامه هایی مانند نشست خشت طلایی، نمایشگاه تهران از نظر هنرمندان، جایزه تهران، نشست شهردار با مبارزان سیاسی پیش از انقلاب و سفرای کشورهای مختلف و نشست سفرای هوای پاک توسط مرکز ارتباطات، افزود: در ماه‌های آتی ارزیابی عملکرد سازمانها و شرکتهای شهرداری را برای اولین بار خواهیم داشت که به صورت ماهانه انجام و نتایج بررسی به صورت 6 ماهه منتشر می‌شود. مدلهای مختلفی را مورد بررسی قرار دادیم و دستورالعمل ها و شاخص ها تنظیم شده و در نهایت به این مدل دست پیدا کردیم که گروه های مختلف بر حسب حجم و اندازه، شرح وظایف و ذی‌نفعان در سه دسته تقسیم بندی شدند و بر اساس آن شاخص‌های عملکرد را متفاوت از هم تعریف کردیم.
عالمی پسند افزود: مبنای تدوین این دستورالعمل بر اساس دو مبحث محورهای گفتمانی مدیریت شهری و نقشه راه روابط عمومی های شهرداری تهران است و باید بر اساس اسناد بالادستی و دستورالعمل های تدوین شده عمل کنیم و عملکردهای خود را در این راستا سوق دهیم.
سرپرست معاونت روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران بر مساله خلاقیت و نوآوری در حوزه روابط عمومی تاکید کرد و ادامه داد: در 118 روابط عمومی فعال در مجموعه شهرداری، علاوه بر وظایف عادی و معمول مساله ای که اهمیت دارد این است که این مسیر را به چه نحوی طی کنیم که متفاوت از روال معمول باشد و برای ذینفعان جذابیت داشته باشد و این نکته در واقع بزرگترین هنر روابط عمومی امروز است.
او در پایان یادآور شد: سال گذشته برای اولین بار جشنواره مدیران برتر شهر ارتباطی را برگزار کردیم که هدف آن توجه و اهمیت دادن مدیران ارشد شهرداری به حوزه روابط عمومی و ارتباطات است و در آن خروجی عملکرد روابط عمومی های مناطق 22 گانه در آن اعلام شد. امیدوار هستیم که در جشنواره دوم مدیران برتر علاوه بر مناطق، شاهد خروجی عملکرد روابط عمومی های سازمانها و شرکتهای مجموعه شهرداری نیز باشیم.
خبرنگار : علی سی پی

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/261141/خلاقیت-و-نوآوری؛-هنر-روابط-عمومی-امروز
بستن   چاپ