ایران پرسمان
استان قم قهرمان مسابقات جایزه بزرگ تیراندازی با تفنگ کارگران کشور
شنبه 9 اسفند 1399 - 13:36:22
وزارت رفاه
ایران پرسمان - تیم کارگران استان قم در مسابقات جایزه بزرگ تیراندازی کارگران که به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و با شعار یاریگران زندگی در جامعه کار و تولید به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم ، عصمت جیریایی سرپرست هیئت ورزش کارگری استان گفت : در مسابقات جایزه بزرگ تیراندازی کارگران که به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و با شعار یاریگران زندگی در جامعه کار و تولید با حضور 80 ورزشکار از سراسر کشور در دو ماده تفنگ و تپانچه بادی آقایان پیگیری شد در نهایت در فینال تفنگ بادی، هادی قره باغی از شرکت صنایع شیر ژال قم اول شد و پوریا نوروزیان از ایلام و مهیار صداقت از تهران به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
وی افزود : در فینال رشته تپانچه بادی نیز محمد رسول عفتی از کرمانشاه موفق به کسب مقام نخست شد و محمد علی پساویده از البرز و علی کشانی از اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.
جیریایی تصریح کرد : 4 نفر از آقایان استان قم در این مسابقات شرکت کردند که در پایان مسابقات مقدماتی 3نفر از آنها به فینال مسابقات راه یافتند و در نهایت در رشته تفنگ آقای هادی غرباقی به مقام قهرمانی دست یافت و آقای حامد غرباقی به مقام چهارم رسید و در رشته تپانچه آقای محمود جعفرغفار مقام ششم را کسب کرد.
وی همچنین اظهارکرد: در پایان مراسم اختتامیه این رقابتها با حضور علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی، رضا ملک محمدی دبیر، جواد رمضی رییس فدراسیون ورزش کارگری، ابراهیم صادقی فر معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی کاظمی مشاور رییس فدراسیون ورزش کارگری و دیگر مسئولان ورزش کشور برگزار شد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/261215/استان-قم-قهرمان-مسابقات-جایزه-بزرگ-تیراندازی-با-تفنگ-کارگران-کشور
بستن   چاپ