ایران پرسمان
تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور
يکشنبه 10 اسفند 1399 - 20:25:42
ایران پرسمان - خانه ملت / عضو هیات رئیسه مجلس تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی نوبت سوم امروز (یکشنبه، 10 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:
- تذکر صدیف بدری نماینده اردبیل و نمین و نیر و سرعین به وزیر کشور؛ لزوم ساماندهی پرسنل شهرداری های کشور، همچنین تذکر به وزیر جهاد کشاورزی؛ چرا هیچ کنترل نظارتی بر چرخه توزیع و قیمت نهاده های دامی صورت نمی گیرد، همچنین به وزیر کشور؛ چرا هیچ اقدام موثری برای بهبود حقوق و مزایای پرسنل، کارگران و کارمندان شهرداری ها و دهیاری های کشور صورت نمی گیرد.
- تذکر علیرضا ورناصری قندعلی نماینده مسجدسلیمان و لالی و هفتگل و اندیکا به همراه 42 نماینده به رئیس جمهور؛ ضرورت ارتقای پایه های شمول حمایت مالیاتی از کسب وکارهای متضرر از کرونا در بودجه
- تذکر قاسم ساعدی نماینده دشت آزادگان و هویزه به همراه 18 نماینده به وزیر کشور؛ علت بی توجهی به عمران و زیرساخت های شهری در مناطق محروم دشت آزادگان و هویزه.
- تذکر امانقلیچ شادمهر نماینده گنبد کاووس به وزیر ورزش و جوانان؛ لزوم اتمام پروژه های نیمه تمام سالن های ورزشی شهرستان گنبدکاووس و بخش داشلی برون.
- تذکر محمدمهدی فروردین نماینده فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین به وزیر جهاد کشاورزی؛ لزوم پرداخت خسارت باغداران و کشاورزان آسیب دیده از سرمازدگی در شهرستان های قیر، کارزین، فراشبند و فیروزآباد.
- تذکر علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز و زرقان به رئیس جمهور؛ لزوم رسیدگی به آلودگی هوای کلانشهر تهران، همچنین به وزیر صمت؛ لزوم رسیدگی به کمبود روغن نباتی در استان فارس به ویژه شهر شیراز، به وزیر دادگستری؛ لزوم قاطعیت بیشتر در برخورد با سوءاستفاده کنندگان از بیت المال در شرکت فولاد مبارکه.
- تذکر حسین محمدصالحی دارانی نماینده فریدن و چادگان، فریدونشهر، بوئین و میاندشت به وزیر 14 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور؛ لزوم تسریع در برقراری یارانه نوزادان.
- تذکر حسین گودرزی نماینده دورود و ازنا به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ لزوم توقف فروش سهام مجتمع سیمان دورود توسط شصتا به صورت خرد.
- تذکر کیومرث سرمدی واله نماینده اسدآباد به همراه 21 نماینده به وزیر نیرو؛ لزوم اجرای طرح آمایش سرزمین، ساخت و تکمیل کانال های آبیاری زیر سد نعمت آباد شهرستان اسدآباد.
- تذکر محمد صفری ملک میان نماینده رودسر و املش به وزیر نیرو؛ دلیل قطع مکرر برق در استان گیلان چیست؟

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/261853/تذکر-کتبی-نمایندگان-به-مسئولان-اجرایی-کشور
بستن   چاپ