ایران پرسمان
موافقت صادقی با پیوستن پیروز قربانی به استقلال
چهارشنبه 13 اسفند 1399 - 22:44:11
ایران پرسمان - پس از موافقت سرمربی سایپا قرار است کمیته فنی این باشگاه درباره حضور پیروز قربانی در استقلال تصمیم گیری کند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز ، فارس نوشت: پس از موافقت سرمربی سایپا قرار است کمیته فنی این باشگاه درباره حضور پیروز قربانی در استقلال تصمیم گیری کند.
پس از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال تقاضایی مبنی بر پیوستن پیروز قربانی به کادرفنی استقلال، به باشگاه سیپا ارائه شد که بر اساس نظر مدیرعامل این باشگاه جدایی پیروز قربانی منوط به موافقت سرمربی تیم سایپا شد.
بر همین اساس ابراهیم صادقی سرمربی تیم سایپا طی مذاکره با مهرداد سراجی مدیرعامل این باشگاه ضمن قدردانی و تشکر از پیروز قربانی به جهت همراهی با تیم سایپا در نیم فصل مسابقات لیگ برتر ، موافقت خود را با جدایی وی از تیم سایپا اعلام و برای وی در ادامه راه مربیگری آرزوی موفقیت نمود.
صادقی در ادامه گفت: قربانی تعلق خاطر خاصی به باشگاه استقلال دارد و ماهم دوست داریم که او در تیمی فعالیت کند که سالها انتظار آن را داشته است.
گفتنی است پس از موافقت ابراهیم صادقی، کمیته نقل و انتقالات باشگاه سایپا در خصوص چگونگی جدایی پیروز قربانی از باشگاه سایپا تصمیم گیری خواهد کرد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/263091/موافقت-صادقی-با-پیوستن-پیروز-قربانی-به-استقلال
بستن   چاپ