ایران پرسمان
علیپور: مشکلات پرسپولیس به مرور حل خواهد شد
يکشنبه 17 اسفند 1399 - 22:14:49
ایران پرسمان - عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس همواره با مشکلات مختلفی روبه‌رو بوده است اما باید به مرور این چالش‌ها و مشکلات را حل کرد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز ، «غلامعلی محمد علیپو‎ر» عضو هیات مدیره پرسپولیس امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکلات برای پرسپولیس همیشه بوده و نمی‌توان گفت این مشکلات را برای همیشه حل می‌کنیم چرا که باید به مرور زمان این چالش‌ها را پشت سر گذاشت.
وی افزود: پرسپولیس فصل سختی را پشت سر گذاشته است. مربیان و بازیکنان این تیم بدون اینکه استراحت داشته‌ باشند، تلاش زیادی انجام داده‌اند تا با عملکرد خوبشان دل هواداران را شاد کنند.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس به دلیل بدهی از سوی فیفا بسته شده بود اما این بدهی پرداخت شد تا پنجره باز شود.
علیپو‎ر تصریح کرد: فدراسیون فوتبال مقررات خاص خودش را دارد و در حال رایزنی هستیم‌ از طریق قانونی مشکلات را حل کنیم.
وی تاکید کرد: پرسپولیس کادر فنی پر تلاش و بازیکنان با غیرتی دارد و همه تلاش می‌زنند تا در این فصل هم عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کنند.
عضو هیات مدیره پرسپولیس در پایان گفت: باشگاه پرسپولیس این‌قدر توانمندی دارد که خودش مشکلات خودش را حل کند و همه چالش‌ها را پشت سر بگذارد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/264644/علیپور--مشکلات-پرسپولیس-به-مرور-حل-خواهد-شد
بستن   چاپ