ایران پرسمان
واکنش نماینده مجلس به سخنان عطریانفر درباره قالیباف
يکشنبه 17 اسفند 1399 - 23:24:31
ایران پرسمان - فردا / نماینده مجلس یازدهم درباره مصاحبه اخیر عضو شورای مرکزی کارگزاران گفت: به خبرسازی‌های هدفمند توجه نکنید
مجتبی توانگر، نماینده تهران در مجلس یازدهم در گفت‌وگویی این مطالب را یک بازی رسانه‌ای دانست و تاکید کرد که «بهتر است به این مسائل توجه نکنیم».
وی منشا این خبرسازی‌ها را «تلاقی کارگزاران و رسانه نزدیک به لاریجانی» دانست و ضمن نکوهش این رویکرد گفت: « خدمات مجلس یازدهم به خوبی مشخص است و مردم نیز هم ارزیابی دقیقی از رفتار مجلس در ماه‌های گذشته دارند و هم تفاوت این مجلس با دوره دهم را درک می‌کنند».
توانگر در پاسخ به پرسشی مبنی بر وضعیت قالیباف در مجلس و احتمال رئیس ماندن او نیز گفت: «هنوز برای این حرف‌ها زود است اما آنچه تا کنون مشاهده کرده‌ایم حکایت از استقبال بسیار خوب نمایندگان از آقای قالیباف و عملکرد او در جایگاه ریاست مجلس دارد».
وی افزود: «نکته دیگر که به نظر می‌رسد این آقایان در خبرسازی‎های خود به وزن اصلاح‌طلبان در مجلس که اساسا قابل اعتنا نیست، توجه نکرده و مطالبی را بیان می‌کنند که به فرض ریشه در واقعیت داشتن، قادر به تحقق آن نیستند».
توانگر در پایان تاکید کرد: «وجه امتیاز و مشخصه این مجلس جدی از اینکه رئیس کیست و هیات رئیسه چه کسانی، تمرکز بر پاسخگویی به مطالبات مردم است. ضمن اینکه در این مجلس به خاطر همدلی و انسجامی که بین نمایندگان وجود دارد شاهد حواشی و مسائل مجلس قبل نیستیم».

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/264654/واکنش-نماینده-مجلس-به-سخنان-عطریانفر-درباره-قالیباف
بستن   چاپ