ایران پرسمان
معاون شهردار منطقه 4 در آستانه نوروز خبر داد:
رنگ آمیزی تخم مرغ های عیدانه توسط هنرمندان منطقه 4 تهران
دوشنبه 18 اسفند 1399 - 16:27:00
ایران پرسمان - معاون خدمت شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از اجرای طرح های ایرانی اسلامی در نوروز 1400 خبر داد و گفت: با همکاری هنرمندان، محلات 20 گانه منطقه 4 با طرح های شاد ایرانی و اسلامی حال و هوای عید نوروز به خود می گیرند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، "حمیدرضا فرخی" با اعلام این خبر افزود: به منظور شادی و نشاط شهروندان به خصوص در روزهایی که غم ویروس کرونا شهر و شهروندان را احاطه کرده است، معابر شمال شرق تهران با نورپردازی و آذین بندی، نقاشی های دیواری، رنگ آمیزی المان ها و تجهیزات شهری و ... حال و هوای شادتری به خود می گیرند.
او با تشریح فعالیت های این معاونت در آستانه نوروز افزود: برگزاری جشنواره تخم مرغهای رنگی و برپایی سفره هفت سین از جمله اقداماتی است که توسط هنرمندان برجسته کشور در دو بخش دانشجویی و حرفه ای در منطقه اجرا می شود.
معاون خدمات شهری منطقه 4 ادامه داد: در این اقدام هنری 23 تخم مرغ توسط هنرمندان رنگ آمیزی و در میادین و معابر پر تردد منطقه 4 به نمایش در خواهد آمد.
فرخی با اشاره به دیگر اقدامات این حوزه برای استقبال از بهار 1400 گفت: رنگ آمیزی بیش از 50 هزار مترمربع از هندریل ها، شستشوی نماهای شهری، ضدعفونی و رنگ آمیزی المان های بوستانی و شهری از دیگر فعالیت های نوروزی در آستانه نوروز به شمار می رود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/265004/رنگ-آمیزی-تخم-مرغ-های-عیدانه-توسط-هنرمندان-منطقه-4-تهران
بستن   چاپ