ایران پرسمان
519 میلیارد ریال تسهیلات به صاحبان مشاغل خانگی در زنجان پرداخت شد
پنجشنبه 26 فروردين 1400 - 01:17:25
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: از سال 90 تا پایان سال گذشته بیش از 519 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در استان پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان محمدرضا یوسفی به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در سال جاری همراستا با شعار سال پرداخت تسهیلات در بخش مشاغل خانگی تقویت می شود. وی با بیان این که از سال 90 تا پایان سال گذشته برای 15 هزار و 793 فقره مجوز کسب و کار خانگی در استان صادر شده است،اظهار کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه فاز و 12 گام به اجرا گذاشته شده است، که در این میان توانمندسازی متقاضیان و نیز اتصال محصولات تولید شده در این عرصه به بازار های استانی و فرا استانی در دستور کار قرار دارد .
یوسفی با بیان این که هدف از طرح توسعه مشاغل خانگی بهبود معیشت و افزایش رفاه خانواده‌ها است ، اعلام کرد: با کمک دستگاه‌های اجرایی مجوزهای مشاغل خانگی در استان زنجان صادر می‌شود که با توجه مصوبه اخیر ستاد ملی ، در زمینه صدور مجوز برای محصولات غذایی خانگی نیز موانع قبلی تا حد بسیار مطلوبی رفع شده است .

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/276725/519-میلیارد-ریال-تسهیلات-به-صاحبان-مشاغل-خانگی-در-زنجان-پرداخت-شد
بستن   چاپ