ایران پرسمان
تولد یک توله ببر سفید نادر
يکشنبه 29 فروردين 1400 - 17:46:09
ایران پرسمان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

فرارو / یک توله ببر سفید به جمعیت 200 نفره ببر‌های سفید جهان اضافه شد 
باغ وحش ملی کوبا تصاویری از چهار ببر بنگال تازه متولد شده منتشر کرد. در میان این ببرها یک توله ببر نادر سفید نیز وجود دارد.
مادر این چهار ببر فیونا نام دارد و زایمان آن‌ها 3 ساعت به طول انجامیده است. کارشناسان باغ وحش به سرعت متوجه شدند که در میان توله ببر‌های جدید یک توله ببر سفید چشم آبی وجود دارد. اهمیت تولد این توله ببر بنگال سفید در این است که تنها حدود 200 ببر سفید در جهان وجود دارد.
روز نخست به طور 24 ساعته از توله‌ها مراقبت شد تا اطمینان حاصل شود که همه چیز خوب پیش رفته است. حضور فیونا، ببر مادر و گارفیلد، ببر پدر در این باغش وحش کوبایی، بخشی از یک توافقنامه مبادله با باغ‌وحش گواتمالا به شمار می‌رود. از زمان تولد این توله ببر‌ها هنوز هیچ انسانی به آن‌ها نزدیک نشده و به همین خاطر جنسیت و وزن آن‌ها هنوز مشخص نیست.
این توله ببر‌ها تا 6 تا 7 ماه شیر می‌خورند و کارشناسان امیدوارند که پس از آن بتوانند به اطلاعات بیشتری درباره این توله ببر‌های بنگال دست یابند.
باغ وحش ملی کوبا با بیش از 300 هکتار مساحت دارد و 1400 گونه حیوان از جمله برخی گونه‌های محافظت شده بین المللی مانند کرگدن سفید و کفتار راه راه را در خود جای داده است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/277969/تولد-یک-توله-ببر-سفید-نادر
بستن   چاپ