ایران پرسمان
ازدواج پُر دردسرِ سعدی، سریال رادیویی شد
دوشنبه 30 فروردين 1400 - 10:51:37
ایران پرسمان - خبرآنلاین / «زنهار از قرین بد» که ماجرای ازدواج پُر دردسرِ سعدی شیرازی را روایت می‌کند، به همراه دو سریال دیگر، روی آنتن رادیو خواهند رفت.
 «شیرینی پزون»، «زنهار از قرین بد» و «در امتداد انتها»، سه سریال تازه تولید شده در رادیو نمایش هستند که از شبکه‌های سلامت، ایران و تهران هم پخش خواهند شد.
نمایش رادیویی «شیرینی پزون» به کارگردانی میرطاهر مظلومی و نویسندگی بهناز امینی موسی آبادی، موضوعی خانوادگی- اجتماعی دارد و هر روز ساعت 6:15 از رادیو نمایش پخش می‌شود، این نمایش همچنین ساعت 21:45 روی آنتن رادیو سلامت می‌رود.
سریال رادیویی «زنهار از قرین بد» نیز هر روز ساعت 22:45 از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت 22:30 روی آنتن رادیو ایران می‌رود. این نمایش، روایت‌گر ماجرای ازدواج پردردسر سعدی شیرازی است که به نویسندگی اکبر خوردچشم و کارگردانی امیر زنده‌دلان در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.
نمایش رادیویی «در امتداد انتها» به کارگردانی جواد پیشگر و نویسندگی روح‌الله نوری هم اتفاقاتی را که در جریان انتخاباتی در یک کارخانه رخ می‌دهد، روایت می‌کند. این نمایش هر شب ساعت 1 بامداد از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت 1:40 روی آنتن رادیو تهران می‌رود. در این آثار رادیویی، نویسندگان، کارگردانان، تهیه‌کنندگان، بازیگران، صدابرداران و افکتورهای حرفه‌ای اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو همکاری داشته‌اند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/278185/ازدواج-پُر-دردسرِ-سعدی،-سریال-رادیویی-شد
بستن   چاپ