ایران پرسمان
موج چهارم کرونا در هیات دولت؛ وزیر اطلاعات هم به کرونا مبتلا شد
دوشنبه 30 فروردين 1400 - 18:55:00
ایران پرسمان - رویداد 24 / سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات به ویروس کرونا مبتلا شده و در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.
اطلاعات بدست آمده نشان می‌دهد که وضعیت وزیر اطلاعات ایران خوب توصیف شده اما به دلیل امکان سرایت بیماری به دیگران، نزدیک به یک هفته است که در منزل است و استراحت می‌کند تا دوران قرنطینه خود را به پایان ببرد. 
پیش از این در میان مقامات کشور، علی لاریجانی، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، علی اکبر ولایتی، معصومه ابتکار، رضا رحمانی وزیر پیشین صمت، مصطفی پورمحمدی، سردار حاجی زاده، سیدرضا صالحی امیری، علی اصغر مونسان، ایرج حریرچی، حسین کولیوند، پروانه سلحشوری و اسماعیل نجار به کرونا مبتلا شده بودند که پس از گذشت چند مدت سلامتی خود را باز یافتند اما برخی از آنها همچون حسین شیخ الاسلام و فاطمه رهبر، احمد تویسرکانی، محمدعلی رمضانی نماینده آستانه اشرفیه، حجت الاسلام خسروشاهی و سیدمحمد میرمحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از این بیماری جان به در نبردند و فوت کردند.
به گزارش رویداد24، تا روز 29 فروردین 21 هزار و 644 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در ایران شناسایی شد که سه هزار و 92 نفر از آنها بستری شدند. به این ترتیب مجموع بیماران ویروس کرونا در کشور به دو میلیون و 237 هزار و 89 نفر رسیده است. بنا بر آمارهای وزارت بهداشت تا کنون 66 هزار و 732 نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته‌اند.
در حال حاضر 257 شهر کشور در وضعیت قرمز، 129 شهر در وضعیت نارنجی، 51 شهر در وضعیت زرد و 11 شهر در وضعیت آبی قرار دارند. در عمده کشورهای جهان واکسیناسیون کرونا انجام شده و در برخی از کشورها مرحله دوم و سوم واکسیناسیون در حال انجام است، با این حال در ایران هنوز مشخص نیست چه زمانی واکسیناسیون سراسری انجام می‌شود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/278429/موج-چهارم-کرونا-در-هیات-دولت؛-وزیر-اطلاعات-هم-به-کرونا-مبتلا-شد
بستن   چاپ