ایران پرسمان
توضیحات فرهنگی درباره تعطیلات جلسات علنی هفته آینده مجلس
سه شنبه 31 فروردين 1400 - 12:10:47
ایران پرسمان - ایسنا / سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را درباره تعطیلی جلسات علنی هفته آینده مجلس ارائه کرد.
محمد حسین فرهنگی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز سه شنبه مجلس در جمع خبرنگاران گفت: در ارتباط با جلسات مجلس و کمیسیونها مطالبی در روزهای اخیر در رسانه ها مطرح شد که رئیس مجلس هم امروز توضیح مختصری در جلسه علنی ارائه کرد. لازم است توضیح بدهم که تعطیلی برای نماینده عملا معنایی ندارد و نمایندگان درگیر مسائل مختلف مرتبط با مجلس چه با جلسه و چه با تلفن هستند.
وی افزود: آن چه باعث شد ما جلسه علنی را تعطیل کنیم این بود که پیش از این، هفته آینده را برای حضور نمایندگان در حوزه های انتخابیه پیش بینی کرده بودیم اما به دلیل اینکه هفته آینده پیک کرونا است و ما فضای کافی برای جلسات کمیسیونها نداریم و در صحن هم ارتباطات به گونه ای است که نمایندگان نمی توانند فاصله داشته باشند لذا قرار شد دو روز جلسه صحن در هفته آینده نیز نباشد.
فرهنگی یادآور شد: البته کمیسیون های امنیت، اقتصاد، انرژی و بهداشت برای پیگیری مسائل مرتبط روز مشخص شدند که هیات رئیسه آنها پیگیر مسائل باشند، لذا جای نگرانی نیست که مسائل حساس کشور از رصد و پیگیری مجلس دور بماند.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: بر همین اساس تاکید شد که مجلس هفته آینده جلسه علنی نداشته باشد اما اگر ضرورتی باشد جلساتی به صورت آنلاین و یا حضوری تشکیل خواهد شد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/278607/توضیحات-فرهنگی-درباره-تعطیلات-جلسات-علنی-هفته-آینده-مجلس
بستن   چاپ