ایران پرسمان
مالک آمازون کتابش را رایگان برای دانلود گذاشت
سه شنبه 31 فروردين 1400 - 12:15:06
ایران پرسمان - خبرگزاری کتاب ایران /مالک آمازون در کتابی که به صورت رایگان برای دانلود در اختیار کاربران فضای مجازی گذاشته است، تجربیات و خاطرات خود را از دوران ریاست بر آمازون نوشته است .
 به نقل از اینک، جف بزوس رئیس فعلی آمازون و بنیانگذار این غول فروشگاهی در جهان در کتابی که به صورت رایگان برای دانلود در اختیار کاربران فضای مجازی گذاشته است، تجربیات و خاطرات خود را از دوران ریاست بر آمازون نوشته است و گفته است این کتاب نوعی پیام برای سهامداران آمازون نیز بوده است. بزوس اعلام کرده است که در ماه‌های آینده از سمت خود به عنوان ریاست آمازون کناره‌گیری خواهد کرد.
رئیس آمازون در این کتاب که عنوان «جف بزوس از هیچ چیز پشیمان نیست» در واقع برای مخاطبان آمازون و مدیران و کارکنان این فروشگاه نامه‌ خداحافظی نوشته است و گفته است که در این کتاب 35 ساله (ظاهراً تجربیات 35 سال گذشته بزوس) مطالبی نوشته است که ظاهراً تنها در دو روز اتفاق افتادند.
وی در این کتاب نوشته است: در سن 30 سالگی از ماندن یا رفتن از وال استریت تردید داشتم ولی خودم را در سن 80 سالگی تصور کردم و می‌خواستم ببینم ماندن در تجارت وال استریت چقدر من را راضی خواهد کرد.
بزوس در این کتاب رایگان اشاره‌ای کوتاه به نظریات ریچارد داوکینگ درباره تعادل جسم انسان با محیط زیست اطرافش نیز کرده است. در کتاب شعری از دیلان توماس شاعر انگلیسی نیز آورده است که می‌نویسد: در شب مهتابی آهسته راه نروید، عصر کهنه را باید سوزاند و در ابتدای روز شورش کرد؛ شورش! علیه مردن روشنایی شورش کنید.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/278639/مالک-آمازون-کتابش-را-رایگان-برای-دانلود-گذاشت
بستن   چاپ