ایران پرسمان
اعتراض کهنه سربازان صهیونیست به سیاست‌های نتانیاهو
سه شنبه 31 فروردين 1400 - 15:05:47
ایران پرسمان - باشگاه خبرنگاران / پس از تظاهرات سراسری ساکنان سرزمین‌های اشغالی علیه سیاست‌های نتانیاهو، این بار کهنه سربازان رژیم صهیونیستی به او اعتراض کردند.
به نقل از شبکه خبری آی24 نیوز اسرائیل، صد‌ها تن از نظامیان صهیونیست در اعتراض به سیاست‌های دولت بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر این رژیم دیروز یکی از بزرگراه‌های مهم فلسطین اشغالی را بستند.
این کهنه سربازان برای چند ساعت مسیر بزرگراه را بستند. معترضان می‌گفتند دولت به کهنه سربازانی که از اختلال فشار روانی حاد رنج می‌برند، بی توجه است.
معترضان با تجمع در منطقه‌ای که مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در آن واقع شده است، بزرگراه آیالون را بستند و مانع عبور و مرور خودرو‌ها شدند. هفته گذشته، یک کهنه سرباز صهیونیست که از اختلال استرس حاد رنج می‌برد در همین منطقه خودسوزی کرد و جان باخت.
این نظامی صهیونیست در جریان عملیات نظامی سال 2014 در غزه، مصدوم و دچار 25 درصد معلولیت شده بود. شماری از نظامیان معلول نیز در اعتراضات دیروز در بزرگراه آیالون حضور داشتند.
معترضان شعار "خجالت بکشید" علیه مسئولان کابینه صهیونیست سر می‌دادند.
پیش از این نیز هزاران صهیونیست با برپایی تظاهرات، ­سیاست‌های­ بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی­ و مقررات قرنطینه‌ای در شهر‌های مختلف را محکوم کردند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/278714/اعتراض-کهنه-سربازان-صهیونیست-به-سیاست‌های-نتانیاهو
بستن   چاپ