ایران پرسمان
واکنشی به شعارهای انتخاباتی برخی کاندیداهای اصولگرا
چهارشنبه 1 ارديبهشت 1400 - 08:41:19
ایران پرسمان - برنا / عضو فراکسیون امید در مجلس دهم با اشاره به وضعیت انتخابات در کشور گفت: از آن طرف مردم، نخبگان و فعالان سیاسی که پیش از این تنور انتخابات را گرم نگاه می داشتند مثل اعضا و تشکلات، مردد هستند و نمی دانند چکار کنند بنابراین این بلاتکلیفی فقط برای اصلاح طلبان نیست برای اصولگرایان و برای مردم هم هست.
«جلال میرزایی»، عضو فراکسیون امید در مجلس دهم، در گفت و گو با برنا در خصوص شعارهای انتخاباتی برخی کاندیداهای اصولگرا گفت: این شعارها نشانه این است که هیچکدام از این آقایان مسائل، مشکلات و چالش هایی که کشور با آن مواجه هست را نشناختند و هیچ راهکار منطقی برای برون رفت از وضع موجود ندارند بنابراین برای جلب توجه مردمی که برای شرکت در انتخابات مردد هستند این شعارها را می دهند.
او افزود: مردمی که بخشی از آنها نسبت به شرایط ناراضی هستند به سادگی جذب یک سری حرف ها نمی شوند بلکه بیشتر دچار تردید شده و بعید می دانم این حرف ها، شعارها و وعده ها اندک تاثیری در جلب توجه مخاطبین داشته باشد. 
میرزایی در پاسخ به اینکه چرا اصلاح طلبان هنوز وارد مصادیق نشده اند، عنوان کرد: مشکلاتی که در خصوص رکود پیش آمده و این بلاتکلیفی که مشاهده می شود فقط خاص اصلاح طلبان نیست و اصولگرایان هم دچار این مسئله هستند. آنها چند ماه قبل اعلام و به نوعی القا کردند که کاندیداهای شاخص آنها در انتخابات ورود می کند.
او اضافه کرد: این که از اول این حرف را زدند همچنان منتظر هستند اذن ورود به آنها داده شود و چون اجازه داده نشده این طیف دچار بلاتکلیفی است. از سوی دیگر جناح اصلاح طلب چون نمی داند تکلیف کاندیداهای اصلی چه می شود تایید صلاحیت می شوند یا خیر، دچار بلاتکلیفی هستند.
عضو فراکسیون امید در مجلس دهم متذکر شد: از آن طرف مردم، نخبگان و فعالان سیاسی که پیش از این تنور انتخابات را گرم نگاه می داشتند مثل اعضا و تشکلات، مردد هستند و نمی دانند چکار کنند بنابراین این بلاتکلیفی فقط برای اصلاح طلبان نیست برای اصولگرایان و برای مردم هم هست.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/279010/واکنشی-به-شعارهای-انتخاباتی-برخی-کاندیداهای-اصولگرا
بستن   چاپ