ایران پرسمان
جبهه مستقلین دست به کار شد؛ گفت‌وگو با 6 نامزد احتمالی ریاست جمهوری
چهارشنبه 1 ارديبهشت 1400 - 15:50:08
ایران پرسمان - فارس / رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران درباره آخرین تحرکات انتخاباتی این تشکل سیاسی گفت: تاکنون دیدارها و تماس‌هایی با برخی از کاندیدای احتمالی از جمله علی مطهری، رستم قاسمی، حسین دهقان، سید عزت الله ضرغامی، محسن هاشمی، مصطفی کواکبیان داشته‌ایم و در حال ارزیابی هستیم.
قدرتعلی حشمتیان، رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران از برگزاری سیزدهمین کنگره حزب مستقل و اعتدال ایران در 7 اردبهشت‌ماه و انتخاب شورای مرکزی جدید حزب خبر داد. 
وی در پاسخ به این پرسش که آیا کاندیداتوری شما در انتخابات ریاست جمهوری قطعی شده است یا خیر، گفت: در این کنگره ضمن انتخاب اعضای شورای مرکزی جدید به مدت 3 سال درباره حضور اینجانب برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری نیز تصمیم گیری می شود و بنده تابع نظر اعضای حزب مستقلین و اعتدالگرایان ایران و همچنین دبیران کل عضو جبهه مستقلین و اعتدالگرایام خواهم بود. 
حشمتیان، رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان همچنین درباره آخرین تحرکات انتخاباتی این تشکل سیاسی افزود: تاکنون دیدارها و تماس‌هایی با برخی از کاندیدای احتمالی از جمله علی مطهری، رستم قاسمی، حسین دهقان، سید عزت الله ضرغامی، محسن هاشمی، مصطفی کواکبیان داشته‌ایم و در حال ارزیابی هستیم.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/279165/جبهه-مستقلین-دست-به-کار-شد؛-گفت‌وگو-با-6-نامزد-احتمالی-ریاست-جمهوری
بستن   چاپ