ایران پرسمان
انفجار تروریستی در عراق 7 شهید و مجروح بر جای گذاشت
جمعه 3 ارديبهشت 1400 - 10:21:06
ایران پرسمان - فارس / منابع عراقی گزارش دادند که عناصر داعشی در مسیر دو خودرو در شرق این کشور بمبی را منفجر کردند که در پی آن، 3 نفر شهید و چند تن دیگر مجروح شدند.
مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی عراق وابسته به ارتش این کشور، بامداد امروز (جمعه)، در بیانیه‌ای از انفجار دو بمب در استان دیالی (شرق عراق) خبر داد.
به گزارش وبگاه خبری «الفرات نیوز»، مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی عراق در بیانیه مذکور اعلام کرد: «در یک اقدام جنایتکارانه جدید، گروه‌های تروریستی داعشی در تقاطع الجیزانی به سمت ابی صیدا در منطقه عملیات دیالی اقدام به انفجار دو بمب کرده‌اند».
در ادامه این بیانیه آمده است بمب اول در مسیر یک خودروی غیرنظامی و دیگری در مسیر یک گشت پلیس منفجر شده است که در پی این دو انفجار، یک غیرنظامی و دو نیروی پلیس شهید شده‌اند.
طبق این بیانیه، چهار نفر دیگر نیز در پی انفجار‌های مذکور مجروح شده‌اند و نیروهای امنیتی عراق در پی یافتن عاملان این اقدام تروریستی هستند.
این اعلام در حالی صورت می‌گیرد که روز شنبه هفته جاری منابع عراقی گزارش دادند که عناصر داعش در دو چاه نفت میدان «بای حسن» استان کرکوک (شمال عراق) بمب منفجر کرده‌اند که شرکت نفت شمال عراق نیز در بیانیه‌ای این گزارش‌ها را تأیید و آن را تروریستی خواند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/279678/انفجار-تروریستی-در-عراق-7-شهید-و-مجروح-بر-جای-گذاشت
بستن   چاپ