ایران پرسمان
ماجرای مردی که 15سال بدون کار حقوق گرفت!
جمعه 3 ارديبهشت 1400 - 13:43:54
ایران پرسمان - برترین ها / مقام‌های یک بیمارستان دولتی در جنوب ایتالیا به دلیل پرداخت 538 هزار یورو به یک مرد 67 ساله تحت تحقیق و بازرسی قرار گرفتند.
ماجرا از این قرار است که مسئولان این بیمارستان به یک مرد به مدت 15 سال بدون اینکه هرگز کار کند جمعا مبلغ 538 هزار یورو حقوق پرداخت کرده‌اند.
مظنون اصلی پرونده همچنین به اتهام کلاهبرداری و زورگیری تحت بازپرسی است. پلیس مالی ایتالیا در بیانیه‌ای در این خصوص اعلام کرد که این فرد در سال 2005 مسئولان بیمارستان را تهدید کرده که او را در لیست حقوق و دستمزد نگه دارند.
پلیس می‌گوید این فرد در سال 2005 و هنگامی که 52 سال سن داشته به طور رسمی در بخش ایمنی آتش نشانی بیمارستانی در شهر کاتانزارو در جنوب ایتالیا استخدام شده است. بعد از آن اما این فرد هیچگاه کار نکرده است. پلیس می‌گوید برای اثبات اینکه این فرد هرگز کار نکرده از برنامه‌های کاری، سوابق تلفن همراه و شهادت کارمندان بیمارستان استفاده می‌کند.
به همراه مظنون اصلی شش کارمند و مدیر بیمارستان هم در لیست متهمان قرار دارند. دو نفر از آنها بخشی از یک کمیته تحقیق بوده‌اند که توسط بیمارستان راه‌اندازی شده است.
این افراد به پلیس گفته‌اند که مدارک کافی برای اینکه اثبات کند کارمند مذکور کار نکرده است وجود ندارد. این در حالیست که پلیس می‌گوید شواهد و مستندات بسیاری در این خصوص پیدا کرده است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/279770/ماجرای-مردی-که-15سال-بدون-کار-حقوق-گرفت!
بستن   چاپ