ایران پرسمان
مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی اصفهان: برای پیشگیری و کنترل کرونا باید در کنار دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان باشیم
يکشنبه 5 ارديبهشت 1400 - 11:53:06
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و دبیر شورای خدمات بهداشتی به بیمه شدگان استان اصفهان گفت: در راستای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در واحدهای اقتصادی، با تمام توان در کنار دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان استان خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، احمدرضا پرنده تصریح کرد: مقابله با این بیماری منحوس نیازمند مشارکت همه آحاد جامعه است و همه مردم باید در راه خطیر کنترل بیماری دانشگاه‌ علوم پزشکی را یاری کنند.
وی افزود: موج جدید بیماری کرونا که باعث قرمز شدن همه استان های کشور و مرگ تعداد زیادی از هموطنان شده، وضعیت خطرناکی را ایجاد کرده است که در این شرایط حساس و در راستای سلامت نیروی کار و مردم، رعایت و توجه به پروتکل های بهداشتی بیشتر از قبل احساس می شود.
مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری گفت: ما برحسب نظر کارشناسان وزارت بهداشت باید عمل کنیم و براین اساس نظر دانشگاه علوم پزشگی اصفهان استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی دو محور مهم پیشگیری است بنابراین همه باید با اصل قرار دادن این دوموضوع مراقب سلامتی خود، خانواده و دیگران باشیم.
وی از همه مدیران و کارگران واحدهای اقتصادی درخواست کرد تا پروتکل های بهداشتی را برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا رعایت کنند تا با این کار هم نیروی کار استان حفظ شود و بار سنگینی از روی دوش کادر درمان برداشته شود.
پرنده اضافه کرد: در حال حاضر این اداره کل با استفاده از ظرفیت کارشناسان اجتماعی و بازرسان کار و همچنین با استفاده از ظرفیت خانه های بهداشت و مراکز بهداشت کارگری در واحدهای اقتصادی، تمام توان خود را در بحث آموزش و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در شرکتها و کارخانجات استان به کار گرفته است.
وی در پایان از همه تشکلات کارگری و کارفرمایی، انجمن صنفی های کارگری و از همه مدیران واحدهای اقتصادی استان درخواست کرد: با تمام وجود در جهت سلامت نیروی کار و خانواده آنها تلاش کنند، همچنین از تک تک کارگران، استادکاران پیمانکاران و شاغلین و اصناف درخواست کرد بارعایت پروتکل های بهداشتی در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا مشارکت کنند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/280408/مدیر-اجتماعی-اداره-کل-تعاون-کار-و-رفاه-اجتماعی-اصفهان--برای-پیشگیری-و-کنترل-کرونا-باید-در-کنار-دانشگاه-علوم-پزشکی-و-کادر-درمان-باشیم
بستن   چاپ