ایران پرسمان
رییس هیات ورزش کارگران ایلام: ورزش کارگری ایلام هفت مقام کشوری کسب کرد
سه شنبه 7 ارديبهشت 1400 - 14:39:32
وزارت رفاه
ایران پرسمان - رییس هیات ورزش کارگران ایلام گفت: ورزش کارگری ایلام سال گذشته با وجود شرایط کرونا موفق به کسب هفت مقام کشوری در 2 بخش زنان و مردان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام، منوچهر نادری اظهارکرد: این مقام ها شامل سه مقام سومی در رشته بوکس، یک مقام دومی در رشته دارت و یک مقام چهارمی در رشته دو و میدانی و سه مقام سومی در بخش رشته ژیمناستیک در بخش مردان است .
وی افزود: در بخش زنان نیز این هیات موفق به کسب یک مقام سومی و چهارمی در رشته دو و میدانی و یک مقام سومی در رشته آمادگی جسمانی شد .
رییس هیات ورزش کارگران ایلام یادآور شد: هیات ورزش‌های کارگری استان دارای سه هزار عضو و 23 انجمن ورزشی است .
نادری اضافه کرد: استان ایلام با دارا بودن 75 مترمربع سرانه ورزشی دارای 2 مجموعه ورزشی کارگری است .
وی ادامه داد: مجموعه ورزشی کارگران شهر ایلام با مساحت 95 هزار مترمربع دارای فضاهای روباز و سرپوشیده از جمله یک سالن چند منظوره، یک چمن طبیعی، یک چمن مصنوعی، زمین ساحلی و یک استخر نیمه کاره است .
رییس هیات کارگری ایلام یادآور شد: 90 درصد مجموعه ورزشی کارگری ایلام فعال است و استخر نیمه کاره ایلام 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون 15 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است .
نادری یادآور شد: برای تکمیل این استخر 60 میلیارد ریال از محل تسهیلات بانک رفاه و توسعه تعاون ایلام در نظر گرفته شده است و پس از برگزاری مناقصه تکمیل آن آغاز می شود .
وی به مجموعه ورزشی کارگری در دهلران نیز اشاره کرد و گفت: این مجموعه به عنوان دومین مجموعه ورزشی کارگری در استان با مساحت چهار هزار مترمربع با پیشرفت فیزیکی 30 درصد سال 92 کلنگ‌زنی شد و تنها دارای یک سالن چندمنظوره بوده و پنج میلیارد ریال برای آن هزینه شده است .
رییس هیات کارگری ایلام اضافه کرد: برای اتمام این مجموعه ورزشی نیز 54 میلیارد ریال اعتبار با عاملیت بانک توسعه تعاون در نظر گرفته است .
وی تاکید کرد: هیات ورزش کارگری استان از سال 92 زیر نظر فدراسیون ورزش کارگری قرار گرفت و طی این مدت از نظر تیمی و انفرادی موفقیت‌هایی نیز کسب کرده است .
برگزاری چهار رویداد ورزشی در استان به مناسبت هفته کارگر
رییس هیات کارگری ایلام با اشاره به هفته کارگر گفت: هیات ورزش کارگری استان با همکاری انجمن های کارگری استان در رشته های ژیمناستیک، شطرنج، دارت و موتای رویدادهای ورزشی را برگزار می کند .
نادری افزود: در راستای تقویت و گسترش ورزش کارگری و بزرگداشت هفته این رویدادهای ورزشی در استان با تاکید بر اجرا در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد .
وی ادامه داد: زنگ ورزش صبحگاهی نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام هفته کار در یکی از واحدهای تولیدی استان برگزار می شود .
از پنجم تا 11 اردیبهشت‌ماه به‌عنوان هفته کارگر در کشور نامگذاری شده است .

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/282160/رییس-هیات-ورزش-کارگران-ایلام--ورزش-کارگری-ایلام-هفت-مقام-کشوری-کسب-کرد
بستن   چاپ