ایران پرسمان
پیام مدیرکل دفتر تعاونی‌های خدماتی به مناسبت روز (ایمنی حمل و نقل)؛ حمل و نقل، شاه کلید توسعه اقتصاد
سه شنبه 7 ارديبهشت 1400 - 21:15:29
وزارت رفاه
ایران پرسمان -

پیام مدیرکل دفتر تعاونی‌های خدماتی به مناسبت روز "ایمنی حمل و نقل"؛حمل و نقل، شاه کلید توسعه اقتصاد
در جهان امروز، حمل و نقل از جمله بخش‌های زیربنایی اقتصاد به شمار می رود که فرآیند توسعه اقتصادی را تحت تاثیر قرار داده و شاه کلید توسعه اقتصادی هر کشوری بوده و ارتباطی تنگاتنگ بین این حوزه با ایمنی درعرصه‌های هوایی، جاده ای، دریایی و ریلی وجود دارد که این خود می تواند باعث توسعه بیش از پیش این بخش شود.
بیش از 2300 شرکت تعاونی حمل و نقل کشور در ایمنی حمل ونقل کشور فعالیت دارند؛ تعاونی‌های حمل و نقل عمومی مسافر و کالای کشور شامل تعاونی‌های اتوبوسرانی، مینی بوسرانی، سواری کرایه و کامیون داران، تاکسیرانی، وانت باران و لنج داران از زحمتکشان عرصه حمل و نقل کشور و نقش مهم و تاثیری‌گذاری در حمل و نقل عمومی و ایمنی مربوط به آن در کشور دارند.
روز هفتم اردیبهشت ماه که روز ایمنی حمل و نقل است، به حضور اعضاء خانواده بزرگ حمل و نقل بخش تعاون تبریک عرض می کنیم و ضمن ادای احترام به همه این عزیزان خدوم، اهتمام و تلاش مدیران محترم تعاونی‌های حمل و نقل، اعضاء و رانندگان شریف و امانتدار را ارج می‌نهیم.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/282339/پیام-مدیرکل-دفتر-تعاونی‌های-خدماتی-به-مناسبت-روز-(ایمنی-حمل-و-نقل)؛-حمل-و-نقل،-شاه-کلید-توسعه-اقتصاد
بستن   چاپ