ایران پرسمان
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی: بهبود در بهره وری مستلزم کوشش همه جانبه است
پنجشنبه 9 ارديبهشت 1400 - 21:44:48
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در اولین جلسه کمیته بهره وری در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گفت:بهبود در بهره وری مستلزم داشتن راه و روشی خاص و کوششی همه جانبه است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، اولین جلسه کمیته بهره وری این اداره کل در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها با حضور حمید رضا پناه مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ،مدیران حوزه های مختلف و سایر کارشناسان مربوطه با موضوع "بررسی شاخص های ارزیابی اثر بخشی و ارائه راهکارهای اجرایی و برنامه های این کمیته" در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.
پناه در این جلسه ضمن بیان توضیحات لازم و ارائه راهکار در خصوص چالش های حوزه های مدیریتی این اداره کل طی سخنانی اظهار کرد: اگر بخواهیم به سمت تعالی سازمانی و ارتقاء مدیریت بهره وری حرکت کنیم ابتدا می بایست چالش های موجود را شناسایی و همه باید در این مسیر تلاش کنند چرا که بهبود در بهره وری و رسیدن به نتیجه مطلوب، مستلزم شناخت مسیر ،اجرای صحیح برنامه های از پیش تعیین شده و تلاش همه جانبه است.
وی افزود: سازمان ها برای ارائه خدمات مطلوب به مراجعین ، بایستی سرعت پاسخگویی و انعطاف پذیری بالایی داشته باشند به همین خاطر نقش مدیریت بهره‌وری در تمامی بخش های اداره کل بحث مهمی است و همه باید تلاش کنند تا به سمت تعالی سازمانی و مدیریت بهره‌وری حرکت کنیم.
وی گفت: بهبود بهره‌وری و رسیدن به یک نتیجه دلخواه در اداره را نمی توان یک اتفاق دانست، بلکه این امر مستلزم داشتن راه و روشی خاص و کوششی همه‌جانبه است تا با استفاده از یک برنامه از پیش تعیین شده این امر محقق شود.
شایان ذکر است در این جلسه هر یک از اعضاء به نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداخته و مواردی را مطرح کردند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/283093/مدیرکل-تعاون،کار-و-رفاه-اجتماعی-خراسان-رضوی--بهبود-در-بهره-وری-مستلزم-کوشش-همه-جانبه-است
بستن   چاپ