ایران پرسمان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد: تشکل های کارگری برای تامین رفاه کارگران باید از همه ظرفیت ها استفاده کنند
پنجشنبه 9 ارديبهشت 1400 - 21:44:58
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمدگفت:در هفته کارگر پرداختن به موانع و مشکلات کارگران و تلاش برای حل مسائل کارگری در سطوح مختلف بسیار مهم و تاثیرگذار است و تشکل های کارگری بایدبرای تامین رفاه و امکانات مالی و معیشتی کارگران از ظرفیت های ممکن استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، در پنجمین روز از هفته کارگر از تشکل ها و انجمن های صنفی کارگری شهرستان بویراحمد تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ضمن تبریک هفته کارگر گفت: این هفته فرصتی برای تجلیل از کارگران و تبیین جایگاه والای کار در دین اسلام است.
وی گفت:با توجه به نقش برجسته کارگران در رونق تولید و چرخه عظیم اقتصادی کشور ضروری است نیازمندی های کارگران به شایستگی مطرح و برای رفع مشکلات کارگران در سطوح مختلف تلاش شود.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: توجه ویژه پیامبر گرامی اسلام به مقوله کار و ارزش کارگری نشان دهنده قداست کار و کارگر درجامعه هست لذا ضروریست به روش های مختلف ارزش و اهمیت کار و کارگران تبیین و تشریح شود.
در این نشست همچنین مسئولان انجمن ها و تشکل های کارگری مشکلات و پیشنهاد های خود را ارائه کردند.
در پایان از نمایندگان تشکل ها و انجمن های صنفی کارگری شهرستان بویراحمد تجلیل شد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/283096/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-کهگیلویه-و-بویراحمد--تشکل-های-کارگری-برای-تامین-رفاه-کارگران-باید-از-همه-ظرفیت-ها-استفاده-کنند
بستن   چاپ