ایران پرسمان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی: مهم ترین راهبرد توسعه اقتصادی حمایت از تولید ،پشتیبانی و مانع زدایی است
جمعه 10 ارديبهشت 1400 - 15:02:11
وزارت رفاه
ایران پرسمان - در دیدار سردار فرماندهی انتظامی استان با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی که همزمان با هفته کارگر در محل این اداره کل برگزار شد بر نقش راهبردی اداره کل تعاون، کار و رفاه استان و فرماندهی انتظامی در پشتیبانی و رفع موانع تولید و سرمایه گذاری و آرامش در محیط های کارگری در استان تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، حسین فتحی با اشاره به تلاش های بی وقفه کارگران در عرصه های کار و تولید گفت: کارگران همواره نقش بی بدیلی در توسعه پایدار ایفا می کنند و با نجابت و تعهد این قشر مولد وموثر جامعه شاهد اعتلای فرهنگ کار در واحدهای تولیدی و صنعتی هستیم.
رئیس ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر با قدردانی از تلاشهای ارزشمند فرماندهی انتظامی استان افزود: با همکاری و همراهی این عزیزان در عرصه انتظامی کمترین میزان تنش در واحدهای کارگری را داریم.
در این نشست سردار فرماندهی انتظامی استان با تبریک هفته کارگر بر کارگران پرتلاش و متعهد استان این اقدام را گامی در راستای پاسداشت مقام و منزلت و جایگاه کارگران در عرصه‌های کار و تلاش خواند و از زحمات و تلاشهای طاقت فرسای کارگران در عرصه های کار و تولید قدردانی کرد.
همچنین در این دیدار سردار فرماندهی انتظامی استان با اهدای لوح از تلاشهای ارزنده حسین فتحی مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی و رئیس ستاد گرامیداشت هفته کارگر استان قدردانی کرد.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/283268/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-آذربایجان-شرقی--مهم-ترین-راهبرد-توسعه-اقتصادی-حمایت-از-تولید-،پشتیبانی-و-مانع-زدایی-است
بستن   چاپ