ایران پرسمان
مرگ کشتی گیر ژاپنی در میدان کشتی
سه شنبه 14 ارديبهشت 1400 - 11:32:13
ایران پرسمان - باشگاه خبرنگاران / یک کشتی گیر ژاپنی که حدود یک ماه پیش حین کشتی ژاپنی با رقیبش دچار حادثه شده بود جانش را از دست داد. «میتسوکی آمانو» 28 ساله در تاریخ 26 مارس هنگام مبارزه با حریفش پس از آنکه سرش به شدت با زمین برخورد کرد بیهوش شد. در این حادثه دو حریف در حال کشتی با هم بودند که ناگهان سر این کشتی گیر توسط حریفش به زمین برخورد کرد.
پس از این حادثه این کشتی گیر برای دقایقی به صورت کاملا بیهوش روی زمین افتاده بود سپس با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد و تا روز چهارشنبه در بیمارستان بستری بود.
این در حالی بود که عدم حضور پزشک در کنار میدان کشتی در لحظه وقوع حادثه انتقاد‌هایی زیادی را متوجه انجمن سومو (کشتی ژاپنی) ژاپن کرد. بنا به رسم کشتی ژاپنی پزشکان در هنگام کشتی در اطراف میدان کشتی حضور پیدا نمی‌کنند و منتظر بلند شدن کشتی گیر پس از افتادن روی زمین می‌مانند. در این حادثه قربانی پس از بیهوش شدن توسط مسئولان کنار میدان کشتی در حالی که روی شکم خود خوابیده بود برگردانده شد، اقدامی که می‌توانست ریسک آسیب به ستون فقرات وی را افزایش دهد.

ایران پرسمان

بنا به بیانیه‌ای که انجمن سومو منتشر کرد این کشتی گیر روز چهارشنبه و به علت نارسایی حاد تنفسی جانش را از دست داد. در این بیانیه آمده است: «امیدواریم روح او در آرامش باشد و ما قدردانی خاضعانه خود را نثار وی می‌کنیم.»

ایران پرسمان


http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/284448/مرگ-کشتی-گیر-ژاپنی-در-میدان-کشتی
بستن   چاپ