ایران پرسمان
مدیرکل تعاون،کار ور فاه اجتماعی آذربایجان غربی: کارگران نقش آفرینان اصلی صحنه تولید و سازندگی هستند
دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 - 17:49:06
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیرکل تعاون،کار ور فاه اجتماعی آذربایجان غربی در بازدید از شرکت سیمان ارومیه گفت:قشر خدوم کارگر همواره و در تمام برهه های تاریخ انقلاب اسلامی از همان ابتدا تا کنون نقش آفرینان اصلی صحنه تولید و سازندگی بوده و بازوان توانمند چرخه اقتصاد کشور هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار ور فاه اجتماعی آذربایجان غربی، ابوالفضل عبادی افزود: تاریخ گواه این مطلب است که کارگران نه تنها در عرصه های کار و آبادانی بلکه در همه صحنه های انقلاب اسلامی از جمله دوران پیروزی انقلاب،دفاع مقدس و سازندگی های بعد از جنگ تحمیلی خالق حماسه های ماندگار بوده اند که این مطلب مهم باید همواره مد نظر مسئولان امر قرار گیرد.
وی با اشاره به اهمیت شعار سال اعلامی از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و لزوم تلاش همگان در جهت تحقق شعار امسال افزود: محور اصلی تولید در هر عرصه ای نیروی انسانی و در راس آن کارگران هستند و لازمه تحقق شعار سال حمایت از کارگران و تلاش شبانه روزی مسئولان امر در جهت رفع مشکلات آنان برای افزایش بازدهی راندمان کاری است.
وی خاطرنشان کرد:امروز بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب ، اقتصاد مقاومتی رکن اساسی خروج از مشکلات اقتصادی است و تولید و اشتغال را می توان دو رکن مهم اقتصاد مقاومتی دانست بر این اساس کارگران می توانند در رونق تولید و بالا بردن توان و کیفیت تولیدات داخلی نقش مهمی را بر عهده گیرند و مسیر اجرای سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی را در سطح کشور هموار کنند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/287259/مدیرکل-تعاون،کار-ور-فاه-اجتماعی-آذربایجان-غربی--کارگران-نقش-آفرینان-اصلی-صحنه-تولید-و-سازندگی-هستند
بستن   چاپ