ایران پرسمان
14 مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در یزد فعال است
دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 - 17:49:12
وزارت رفاه
ایران پرسمان - در سال گذشته بیش از 170 رویداد مرتبط با کسب و کار و کارآفرینی توسط مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ، نشست اعضاء مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی در سالن تلاش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد برگزار شد.
عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: با نظارت هایی که بر فعالیت 14 مرکز فعال مشاوره و خدمات کارآفرینی در استان صورت گرفته، 2 مجوز در سال گذشته لغو امتیاز و 2 مرکز جدید مشاوره و خدمات کارآفرینی در زیرگروه های تخصصی کشاورزی، باغداری، دامپروری و توسعه تجارت فروش و صادرات به مراکز مشاوره استان اضافه و راه اندازی و همچنین مجوز فعالیت 7 مرکز تمدید شد.
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد، نظارت مستمر بر عملکرد کافه کارآفرینی و مراکز مشاوره کارآفرینی، برگزاری انتخابات کانون کارآفرینی استان، برگزاری جلسه هیأت امناء کانون کارآفرین و انتخاب رئیس و دبیر جدید و همچنین تجلیل از برگزیدگان جشنواره کارآفرینان برتر استان را برخی از اقدامات این اداره در بخش توسعه کارآفرینی دانست.
تشکری با بیان اینکه در سال گذشته مشاوره های تخصصی مرتبط با تامین مالی، حقوقی و قانونی و آموزشی، برنامه ریزی و مدیریتی به بیش از 1000واحد کسب و کار در استان صورت گرفته افزود: در سال گذشته بیش از 170 رویداد مرتبط با کسب و کار و کارآفرینی توسط مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان انجام شد.
وی تصریح کرد: برای اولین بار در کشور عملکرد مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان بر مبنای مکاتبه دفتر توسعه کارآفرینی وزارت متبوع رتبه بندی شده است.
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حمایت از کسب و کارهای خرد گفت: مراکز مشاوره و کارآفرینی می بایست براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری گام های بلندی برای توسعه هرچه بیشتر مراکز کوچک تولیدی و خدماتی در استان بردارند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/287262/14-مرکز-مشاوره-و-خدمات-کارآفرینی-در-یزد-فعال-است
بستن   چاپ