ایران پرسمان
قوانین عجیب و خواندنی در برخی کشورها
دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 - 17:56:28
ایران پرسمان - تابناک با تو / زندگی ممکن است در بعضی مواقع محدود شود. بله، ما آزادی ادامه زندگی و جستجوی لذت و خوشبختی را داریم، اما فقط در چارچوب معقول.
اگر مثلاً خوشبختی از نظر شما رانندگی با تانک یا قدم زدن با بدن برهنه در خیابان باشد، باید بدانید که خیلی از افراد برخوردار از این آزادی‌ها احساس خوشبختی نمی‌کنند...
بیش از 196 کشور در این کره خاکی وجود دارد، هر یک از آن‌ها از ارزش‌ها و قوانین خاص خود برخوردار هستند، کار‌هایی در یک کشور قاتون و در کشور دیگر دیوانگی محسوب می شود. در این گزارش با چند قانون که می‌تواند آدم ها را به دیوانگان شبیه کند آشنا خواهیم شد. 
آزادی مواد مخدر ممنوعه در پرتغال

ایران پرسمان

شانزده سال پیش قانون اساسی پرتغال قانونی را وضع کرد که بر اساس آن فرد حامل هر نوع ماده مخدر غیرمجاز، مشروط بر اینکه مقدار آن کمتر از مصرف ده روز باشد مثل یک گرم هروئین، آمفتامیتن، دو گرم کوکائین یا 25 گرم حشیش، مجرم حساب نمی‌شود.
در آفریقای جنوبی یک "شعله کش" به وسیله نقلیه خود اضافه کنید

ایران پرسمان

ممکن است تا حدودی عجیب به نظر برسد، اما در آفریقای جنوبی می‌توانید اصطلاحاً "Blaster" بخرید که شعله کشی است که می‌تواند شلیک کند و برد آن تا 20 متر است، به طور خاص برای نصب در کناره‌های ماشین طراحی شده است. هنگامی که از آن استفاده می‌شود یک سیل آتش به کناره‌های ماشین شلیک می‌شود و طبق تبلیغات تاثیری در رنگ خودرو ندارد و کاملاً قانونی است.
در آفریقای جنوبی سالانه حدود 13 هزار مورد سرقت اتومبیل رخ می‌دهد؛ بنابراین دولت قانونی وضع کرده است که می‌گوید فردی که قصد دارد به ماشین شما وارد شود را می‌توانید بکشید. مخترع اظهار می‌دارد که این شعله‌ها، مزاحم را نمی‌کشد بلکه باعث کور شدن او می‌شود. این قانون از سال 1998 در حال اجراست.
ازدواج با حیوانات در هند

ایران پرسمان

ازدواج یک دختر در هند با سگش
در هند می‌توانید قانونی با هر حیوانی که می‌خواهید ازدواج کنید، اما سگ‌ها محبوب ترین گزینه هستند. یکی از شهروندان هندی از دهلی نو داستان خود را تعریف می کند، هنگامی که او جوان بود دو سگ را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داد و آنها را به دار آویخت و پس از مدتی به بیماری و درد مبتلا شد.

ایران پرسمان

بنابراین به دیدار یکی از طالع بینان رفت و داستان خود را برای او تعریف کرد ، طالع‌بین به او گفت که تنها راه خلاص شدن از شر این نفرین ازدواج با یک سگ است. خانواده این مرد با این موضوع موافقت کردند و آنها به دنبال بهترین سگ برای داماد شدن پسر خود بودند. مراسم عروسی برگزار و جشن وحدت ابدی بین انسان و سگ ترتیب داده شد.
هروئین تزریق کردن در کانادا با کمک کارمند دولت

ایران پرسمان

اسلحه کشتار جمعی در آمریکا

ایران پرسمان

سلاحی که بیش از 150 گلوله در ثانیه شلیک می‌کند، همه در آمریکا می‌توانند به راحتی آن را به دست آورند. در یکی از قوانین اسلحه گرم در آمریکا آمده که حمل هر سلاح Minigun متعلق به قبل از 1986 که هدف آن دفاع از میهن بوده، قانونی است. در آن زمان، سلاح‌ها در بیشتر شهر‌های آمریکا توزیع می‌شد و بیشتر مردم آن‌ها را تهیه می‌کردند، بنابراین، اگر شما این موضوع را بدانید به راحتی می‌توانید بگویید که ما آن را قبل از سال 1986 داریم و بنابراین قانونی می‌شود!
راندن تانک در انگلیس و آمریکا

ایران پرسمان

در شهر تانک ها "Tank Town" در ایالت جورجیا، می توانید به راحتی با قیمت 75 دلار ده دقیقه با تانک رانندگی کنید و همچنین می‌توانید با پرداخت 499 دلار با تانک ماشین‌ها را له کنید. در انگلیس موضوع متفاوت است، زیرا شما می‌توانید در جاده های عمومی با تانک رانندگی کنید یا به فروشگاه مواد غذایی بروید یا فرزندان خود را از مدرسه بیاورید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اسلحه ها را از آن خارج کنید و سپس همه چیز قانونی می‌شود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/287303/قوانین-عجیب-و-خواندنی-در-برخی-کشورها
بستن   چاپ