ایران پرسمان
حشمتیان: در سه ماه اول دولتم همه را واکسینه می‌کنم
پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400 - 7:35:51 AM
ایران پرسمان - ایرنا /داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری، گفت: در سه ماه اول دولتم تمام مردم را مقابل بیماری کرونا واکسینه می‌کنم و معتقدم باید فضای مجازی مدیریت شود تا همه مردم بتوانند از آن به طور صحیح بهره مند شوند.
قدرتعلی حشمتیان روز چهارشنیه در حاشیه ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: به عنوان رییس جبهه مستقلین و اعتدال گرایان و فردی دانشگاهی که 9 تالیف دارم اعلام داوطلبی می‌کنم.
داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: 2 بار در دوره پهلوی و دفاع مقدس تا پای شهادت رفتم و آماده شهادت در راه مردم و نظام هستم. هیچ کدام از اعضای خانواده ام از هیچ رانتی استفاده نکرده‌اند و معتقدم آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است نه افراط و نه تفریط.
حشمتیان با تاکید بر تامین مسکن، معیشت و آرامش و آسایش برای مردم گفت: اصولگرایان و اصلاح‌طلبان که بیش از 40 سال زمام امور را در اختیار داشته اند، اجازه دهند مستقلین و اعتدالگرایان هم بیایند.
وی، تعامل با همه کشورهای جهان به جز رژیم صهیونیستی را دستور کار خود عنوان کرد و افزود: باید احیای برجام را دنبال کنیم تا تحریم‌ها برداشته شود.
حشمتیان، دولت خود را دولت اقتدار ملی نامید و گفت: سه زن در کابینه‌ام حضور خواهند داشت و با غفوری فرد و رضا رحمانی برای معاول اولی دولتم رایزنی کرده‌ام.
حشمتیان، حراست از منابع ملی، توجه به کرامت انسانی، بهره گیری از جدیدترین یافته‌های علمی، تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی و کنترل واردات بی رویه را از برنامه های خود عنوان کرد و گفت: در سه ماه اول دولتم تمام مردم را در مقابل بیماری کرونا واکسینه می‌کنم و معتقدم باید فضای مجازی مدیریت شود تا همه مردم بتوانند از آن به طور صحیح بهره مند شوند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/287781/حشمتیان--در-سه-ماه-اول-دولتم-همه-را-واکسینه-می‌کنم
بستن   چاپ