ایران پرسمان
پیام تبریک شریعتمداری به مناسبت عید سعید فطر
جمعه 24 ارديبهشت 1400 - 08:16:22
وزارت رفاه
ایران پرسمان - وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پیامی عنوان کرد؛ مردم متدین ایران اسلامی به رغم شرایط خاص و همه گیری ویروس منحوس کرونا،مراتب بندگی و توجه خالصانه خود را با اجرای دستورات الهی و پیوند با معارف نورانی به ویژه در شب‏‌های قدر،به شکلی زیبا و موثر ترسیم کردند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی متن پیام به این شرح است : 
بسم‌‏الله الرحمن الرحیم
«الحمد لله على ما هدانا و له الشکر على ما اولانا»
فرارسیدن عید سعید فطر، عید خشنودی و رضای روزه داران از طاعت پروردگار خویش را به همه مسلمانان به ویژه ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی تبریک و تهنیت می‏ گویم.
خداوند سبحان را شاکریم که امسال نیز مردم متدین ایران اسلامی به رغم شرایط خاص و همه گیری ویروس منحوس کرونا، مراتب بندگی و توجه خالصانه خود را با اجرای دستورات الهی و پیوند با معارف نورانی به ویژه در شب‏‌های قدر، به شکلی زیبا و موثر ترسیم کردند. 
بی تردید پیام جان بخش و روح افزای رمضان،همدلی و همنوایی بیشتر در برابر مشکلات و تهدیدات است که با اتکا به قدرت لایزال الهی و یکپارچگی روز افزون،مسیر رشد و تعالی راهموارخواهیم ساخت. 
بار دیگر با تبریک حلول ماه شوال و عید سعید فطر محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی، رییس محترم جمهوری و ملت بزرگوار ایران اسلامی ، توفیقات روز افزون و سلامتی جامعه بزرگ کارگران سخت کوش ،کارفرمایان،تعاونگران، خانواده بزرگ بهزیستی کشور ، بازنشستگان عزیز و آحاد مردم شریف را از خداوند منان مسئلت نموده، امیدوارم بیش از پیش شاهد نزدیکی دل‏‌ها و تحکیم پیوندهای دینی و رعایت ارزش‏‌های اخلاقی در رفتارهای فردی و اجتماعی خود باشیم.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/288141/پیام-تبریک-شریعتمداری-به-مناسبت-عید-سعید-فطر
بستن   چاپ