ایران پرسمان
آویزان ماندن توریست از پل شیشه ای معروف چین!
جمعه 24 ارديبهشت 1400 - 08:17:26
ایران پرسمان - باشگاه خبرنگاران / وزش باد شدید ناگهانی و شکسته شدن شیشه‌های پل شیشه‌ای معروف چین یک توریست محلی در این کشور را تا آستانه مرگ برد. وقوع این حادثه موجب شد تا این گردشگر در ارتفاع 330 فوتی (100 متری) آویزان بماند. یکی از تصاویر وحشتناکی که در فضای مجازی منتشر شده این گردشگر را در حالی که به شکلی خطرناک از پل آویزان شده و جانش در معرض مرگ قرار گرفته نشان می‌دهد.
این حادثه روز جمعه و در پل شیشه‌ای معروف چین واقع در کوه‌های پیان در شهر لونگ جنگ رخ داد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین سرعت وزش باد در روز حادثه 90 کیلومتر بر ساعت بود که موجب شکسته شدن بخشی از شیشه‌های پل شد.
پس از این حادثه آتشنشانان محلی در محل حاضر و توانستند جان این گردشگر را نجات دهند. بنا به این گزارش این مرد تا رسیدن تیم آتشنشانان برای مدتی به همین حالت از روی پل آویزان بود. این مرد که هویتش مشخص نشده با راهنمایی آتش‌نشانان خود را به بخش دیگر پل رساند و با کمک ماموران آتش‌نشانی و پلیس و پرسنل شاغل در این پل نجات یافت. این گردشگر سپس به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفت.
اولین تصاویر از این حادثه و آویزان ماندن این گردشگر در شبکه اجتماعی Weibo چین منتشر و توجه بیش از 4 میلیون بیننده را به خود جلب کرد. این تصویر سپس در توئیتر نیز منتشر شد و انتشار این تصویر در توئیتر با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «تصور کنید از ارتفاع 100 متری آویزان مانده اید؟ واقعا تصور آن نیز وحشتناک است.»

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/288154/آویزان-ماندن-توریست-از-پل-شیشه-ای-معروف-چین!
بستن   چاپ