ایران پرسمان
مشاور امنیت ملی ترامپ: پاندمی کرونا برای تاثیر بر انتخابات آمریکا ایجاد شد!
سه شنبه 4 خرداد 1400 - 3:45:03 AM
ایران پرسمان - ایسنا / مشاور امنیت ملی دوران ترامپ می‌گوید، کروناویروس ساخته شد تا بر انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا تاثیر گذاشته و آن را از مسیرش منحرف کند.
به نقل از بیزنس اینسایدر، مایکل فلن، مشاور امنیت ملی سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا گفت، بر این باور است که کووید-19 برای به دست گرفتن کنترل جامعه ساخته شده است.
وی که از حامیان تئوری توطئه "کیو انان" است در سال 2017 به دروغگویی به اف.بی.آی متهم شد.
فلن مدعی شده که ویروس کرونا پیش از سوم نوامبر سال گذشته میلادی و برای به دست گرفتن کنترل جامعه ایجاد شده است و افزود:‌ بر این باورم که همه اینها برای منحرف کردن آن چه بود که در سوم نوامبر اتفاق افتاد. همه جا ما درباره کووید می‌شنویم و اینکه چطور پیش از سوم نوامبر آغاز شد. به این معنا که برای کنترل چیزی و دستیابی به کنترل یک جامعه ایجاد شد تا بتواند تصمیم‌هایش را بر جامعه تحمیل کند بجای آنکه به ما مردم اجازه دهد تا تصمیم گیری کنیم.
فلن همچنین مدعی شد، برای 30 سال از داروی ضد مالاریای هیدروکسی کلروکین که از سوی ترامپ برای درمان کرونا مطرح شد، استفاده کرده است.
این دارو که اغلب از سوی اعضای ارتش آمریکا برای جلوگیری از ابتلا به مالاریا در کشورهای خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرد،‌ قابلیتش برای درمان کرونا تایید نشده است.
مایکل فلن در ژانویه و فوریه 2017 مشاور امنیت ملی ترامپ بود پیش از آنکه بابت گزارش‌هایی که درباره روابطش با یک مقام روسی دروغ بگوید، استعفا کند.
وی بعدا بابت دروغگویی به اف.بی.آی درباره ارتباطاتش با سفیر روسیه در آمریکا در آن زمان گناهکار شناخته شد اما ترامپ در نهایت او را عفو کرد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/291085/مشاور-امنیت-ملی-ترامپ--پاندمی-کرونا-برای-تاثیر-بر-انتخابات-آمریکا-ایجاد-شد!
بستن   چاپ