ایران پرسمان
کروکدیل سواری مرد استرالیایی در ساحل رودخانه!
سه شنبه 4 خرداد 1400 - 04:10:35
ایران پرسمان - باشگاه خبرنگاران / تصاویری که یک مرد استرالیایی را در حالی که مانند یک موج سوار روی کروکدیل سوار شده نشان می‌دهد به تصاویری داغ تبدیل شده است. در این تصاویر که در یکی از رودخانه‌های استرالیا تهیه شده این مرد با پای برهنه در حالی که روی سطح آب رودخانه سوار بر پشت این حیوان است دیده می‌شود.
همچنین در این تصاویر طنابی که به دهان این حیوان بسته شده در دست این مرد دیده می‌شود. ظاهرا این طناب برای هدایت و کنترل کروکدیل به دهان این حیوان بسته شده بود.
این تصاویر به خوبی نشان می‌دهد این مرد در حالی که روی پشت کروکدیل ایستاده تلاش می‌کند تا تعادل خود را حفظ کند. این در حالی است که دوستان وی در قایقی در نزدیک او و این حیوان در حال تماشای این صحنه هستند. این تصاویر ابتدا در شبکه اجتماعی ردیت منتشر شد.
این تصاویر پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفت و بسیاری از طرفداران حقوق حیوانات آن را مصداق حیوان آزاری و خواستار واکنش فوری در این باره شدند. سخنگوی یک مرکز حمایت از حقوق حیوانات در استرالیا در این باره گفت: «حیوانات، تخته موج سواری نیستند. ما نباید شجاعت فردی را که روی یک کروکدیل سوار می‌شود یا مربیان پارک دریایی که دلفین‌ها را مورد آزار قرار می‌دهند مورد تحسین قرار دهیم.»

ایران پرسمان



http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/291272/کروکدیل-سواری-مرد-استرالیایی-در-ساحل-رودخانه!
بستن   چاپ