ایران پرسمان
نجات مسافر پس از سقوط زیر قطار در حال حرکت
پنجشنبه 20 خرداد 1400 - 13:50:56
ایران پرسمان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران / ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه نجات مسافر در یکی از ایستگاه‌های قطار هند را به تصویر می‌کشد. این مسافر قصد سوار شدن به قطار در حال حرکت را داشت که ناگهان میان شکاف سکو و قطار سقوط کرد. مامور ایستگاه که در نزدیکی این صحنه حضور داشت بلافاصله وارد عمل شد و با واکنشی سریع این مسافر را از داخل شکاف بیرون کشید. این اتفاق در ایستگاه قطار لوکمانیا تالاک ترمینوس در منطقه کورلا شهر بمبئی رخ داد.
ویدئوی تهیه شده توسط دوربین مدار بسته ایستگاه قطار چگونگی وقوع حادثه و واکنش استثنایی این مامور را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو در حالی که قطار ایستگاه را ترک می‌کند دیده می‌شود. لحظاتی بعد یکی از مسافران روی سکو در امتداد قطار حرکت و تلاش می‌کند تا سوار آن شود، اما ناگهان این مرد به داخل شکاف سقوط کرده و جانش در معرض خطر قرار می‌گیرد. مامور قطار با دیدن این صحنه بلافاصله وارد عمل شده و با بیرون کشیدن وی از داخل شکاف جانش را نجات می‌دهد.
گفتنی است؛ در حالی این مامور وظیفه شناس با واکنش به موقع خود توانست جان این مسافر را نجات دهد که در اتفاقی مشابه چندی پیش نیز یک مامور ایستگاه قطار «بوریوالی» هند با نام «پاوان کومار» توانسته بود جان یک مسافر را که به زیر یک قطار در حال حرکت سقوط کرده بود نجات دهد. این مرد با از دست دادن تعادل خود به داخل شکاف میان قطار و سکو سقوط کرده بود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/296350/نجات-مسافر-پس-از-سقوط-زیر-قطار-در-حال-حرکت
بستن   چاپ