ایران پرسمان
پشیمانی مردی که با ماسک حمام آفتاب گرفته بود!
پنجشنبه 20 خرداد 1400 - 13:53:31
ایران پرسمان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران / با شیوع گسترده کرونا در جهان، حالا ماسک‌ها به بخش جدانشدنی پوشش ما تبدیل شده اند و ماسک زدن هنگام خروج از خانه تقریبا نوعی عادت شده است. البته باید در نظر داشت که استفاده از ماسک در برخی مواقع می‌تواند ما را با دردسر‌هایی نیز مواجه کند، مثلا در هنگامی که قرار است در کنار ساحل دریا حمام آفتاب بگیریم!
این تجربه تلخی است که به تازگی یک مرد جوان با دیگران به اشتراک گذاشته است. در ویدئویی 12 ثانیه‌ای که این مرد جوان در توئیتر منتشر کرد وضعیت صورت او را پس از گرفتن حمام به تصویر می‌کشد. صدای این مرد جوان در این ویدئو شنیده می‌شود که می‌گوید: «خب، من دیروز حمام آفتاب گرفتم، اما فراموش کردم که هنگام حمام آفتاب گرفتن ماسکم را از صورتم بردارم. من واقعا ناراحتم بچه ها.»
این ویدئو رنگ متفاوت صورت این مرد را در محلی که ماسک قرار گرفته بود با بقیه صورت وی را نشان می‌دهد. او این ویدئو را با این شرح کوتاه در توئیتر به اشتراک گذاشت: «فراموش نکنید هنگام حمام آفتاب گرفتن، ماسک زدن چنین بلایی بر سر شما می آورد. پس فراموش نکنید در چنین مواقعی ماسک را از صورت خود بردارید.
این ویدئو همچنین توسط رکس چاپمَن، بسکتبالیست حرفه‌ای سابق آمریکا بازنشر شد. چاپمن در شرح این ویدئو نوشت: «من نتوانستم با دیدن این ویدئو جلوی خنده ام را بگیرم.»
این ویدئو تاکنون بیش از 1.1 میلیون بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش‌های طنز کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «به همین دلیل بود که بتمن در شب‌ها فعالیت می‌کرد.» کاربر دیگر در کامنتی نوشت: «من واقعا نتوانستم جلوی خنده ام را بگیرم.»

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/296354/پشیمانی-مردی-که-با-ماسک-حمام-آفتاب-گرفته-بود!
بستن   چاپ