ایران پرسمان
نظر مهاجری درباره دولت سایه
چهارشنبه 2 تير 1400 - 11:38:17
ایران پرسمان - برنا / یک فعال سیاسی گفت: من نمیفهمم منظور از تشکیل دولت سایه چیست‌؟ اگر دولت سایه می خواهد کمکی به این مردم باشد می تواند بیاید و کار خود را انجام بدهد و اگر می خواهد دولت رقیب باشد، باز نیازی نیست که اسم او را دولت سایه بگذارند و می توان حزب رقیب ایجاد کرد البته مگر این وضعیت امروز نیست.
«محمد مهاجری»، فعال سیاسی اصولگرا، در رابطه با تاثیر دولت در سایه در اداره کشور، اظهار کرد: دولت سایه جز اینکه خودشان را سر کار می گذارند و وقت مردم را تلف می کنند و هزینه می کنند، منفعت دیگری ندارند اگر این ها می خواهند کار انجام بدهند احتیاجی به دولت سایه ندارند و می توانند در رده های کارشناسی به دولت کمک کنند.
او افزود: من نمیفهمم منظور از تشکیل دولت سایه چیست‌؟ اگر دولت سایه می خواهد کمکی به این مردم باشد می تواند بیاید و کار خود را انجام بدهد و اگر می خواهد دولت رقیب باشد، باز نیازی نیست که اسم او را دولت سایه بگذارند و می توان حزب رقیب ایجاد کرد البته مگر این وضعیت امروز نیست؟ 
مهاجری در رابطه با تاثیر جلیلی در دولت در راستای دولت در سایه گفت: وقتی ایشان کاندیدا شد و پز دولت در سایه را می داد در نهایت کنار رفت و کاری انجام نشد و این بیشتر ژست است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/299822/نظر-مهاجری-درباره-دولت-سایه
بستن   چاپ