ایران پرسمان
طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی؛ موافقان و مخالفان
پنجشنبه 7 مرداد 1400 - 02:50:03
ایران پرسمان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

آخرین خبر / موافقان و مخالفان طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی به تشریح مواضعشان در این مورد پرداختند
سیدعلی یزدی‌خواه نماینده مجلس گفت: طرح این 34 ماده در صحن علنی مجلس سه تا چهار ماه زمان می‌برد و وقت مجلس را میگیرد و ما به موضوعات و مشکلات مردم نمیرسیم.
در این طرح گفته شده اگر شرکت های خارجی در مدت 4 ماه نیامدند وزارت ارتباطات موظف میشود پلتفرم های مشابه را تولید بکند. تا زمانی که پلتفرم های قابل رقابت تولید نشود و مردم اقبال نشان ندهند مسدود سازی محال است.این طرح یک پیش نویش است و اصلا مطرح نیست.
تحریم های ظالمانه این امکان را به شرکت های خارجی برای ثبت شرکت و دفتر در مدت 4 ماه در ایران را نمیدهد و درنهایت به همان محدودیت و نگرانی مردم میرسیم.
توضیح ویدیو
در طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی چه اتفاقی برای کسب و کار های اینترنتی می افتد؟
نماینده موافق طرح گفت : هیچ محدودیتی ایجاد نمیشود ، در این طرح امکان مسدود سازی اصلا وجود ندارد کسب و کار های مجازی هیچ محدودیتی نخواهند داشت بلکه توسعه پیدا میکنند نماینده مخالف طرح: دست نظامی ها و نهاد های امنیتی را باز گذاشتند تا به سمت تولید پلتفرم بروند و معلوم است بخش خصوصی نگران میشود.
توضیح ویدیو
نماینده موافق طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی گفت : عامل اصلی سقوط رمز ارز ها ،فضای مجازی موجود است که به کسب و کاره اآسیب میزند! این طرح در اذر ماه اماده شده بود اما ملاحظات انتخابات پیش امد و گفتند اگر این طرح را به مجلس بیاورید شائبه مهندسی انتخابات پیش خواهد آمد.
توضیح ویدیو
یک بام و دو هوا برای مسدود سازی اینستاگرام
نماینده موافق طرح : در صورت پیدا نشدن پلتفرم قابل رقابت ، دسترسی به اینستاگرام محدود نمیشود. نماینده مخالف طرح: اینستاگرام پس از چند ماه مسدود می‌شود.
توضیح ویدیو

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/310590/طرح-حمایت-از-حقوق-کاربران-در-فضای-مجازی؛-موافقان-و-مخالفان
بستن   چاپ