ایران پرسمان
دستگاه معاینه تصویری ریه بیماران کرونایی بدون جراحی پزشکی
شنبه 9 مرداد 1400 - 11:52:47
ایران پرسمان - باشگاه خبرنگاران / اسفندیاری مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان با اشاره به دستگاه معاینه تصویری ریه بیماران کرونایی برای مشاهده حنجره بیماران اظهار کرد: دستگاه ویدئو لارینگوسکوپ جهت معاینه چهار راه هوایی بدن انسان یعنی معاینه تصویری ریه بیماران کرونایی استفاده می‌شود. این دستگاه می‌تواند مسیر تنفس را ببیند و به تبع برای لوله‌گذاری و جلوگیری از مرگ افراد کمک کند.
او افزود: ویژگی محصول ویدئو لارینگوسکوپ این است که می‌تواند ارسال تصویر را به صورت بی‌سیم و باسیم انجام دهد و ما می‌توانیم معاینه‌های راه‌های هوایی را آسانتر کنیم، دستگاه ما از نظر قیمتی تقریباً یک پنجم قیمت‌های نمونه‌های خارجی است که حتی به این سرعت و کیفیت نیستند.
اسفندیاری ادامه داد: از این محصول ویدئو لارینگوسکوپ درمکان‌های مثل آمبولانس‌ها، اورژانس‌ها و تمام مراکز درمانی مثل ICU قابل استفاده است.
او با اشاره به اینکه چه کشور‌هایی به این فناوری رسیدند گفت: جز ایران کشور‌های آلمان، آمریکا، چین و فرانسه توانستند به این تکنولوژی دست پیدا کنند. از نظر کیفیت این محصول در مقایسه با کشور‌هایی که به این فناوری رسیدند در سطح بسیار بالایی قرار دارد. تولید صفر تا صد ویدئو لارینگوسکوپ ایرانی بوده است و ما حتی می‌توانیم دستتگاه را با توجه به نوع استفاده آن در مراکز درمانی طراحی و تولید کنیم.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/311295/دستگاه-معاینه-تصویری-ریه-بیماران-کرونایی-بدون-جراحی-پزشکی
بستن   چاپ