ایران پرسمان
اصابت صاعقه مرگبار به گله گوسفندان
يکشنبه 7 شهريور 1400 - 00:02:06
ایران پرسمان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران / ویدئویی که به تازگی منتشر شده فاجعه برخورد صاعقه به یک گله گوسفند در گرجستان را به تصویر می‌کشد. در این حادثه که در کوهپایه‌های آبول، یک چراگاه معروف گوسفندان در جنوب این کشور رخ داد چند صد راس گوسفند بر اثر اصابت صاعقه کشته شدند.
در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده لاشه چند صد گوسفند را که روی زمین افتاده نشان می‌دهد. بنا به گزارش رسانه‌ای محلی در این حادثه دست کمک 550 راس گوسفند بر اثر صاعقه شدید کشته شدند. این در حالی است که پس از این حادثه «لِوانوف» و سایر مالکان گوسفند از دولت گرجستان تقاضای کمک ملی کرده اند.
با این حال مقامات محلی پذیرفته شدن این درخواست را منوط به مشخص شدن علت دقیق مرگ گوسفندان اعلام کرده اند. در تاریخ 12 آگوست اعلام شد که اصابت صاعقه موجب مرگ 550 گوسفند شده که مسیر سخت کوهستانی، انتقال آن‌ها به پایین کوه را دشوار کرده است.گفتنی است؛ وقوع این حادثه در حالی خبرساز شده که در سال 2016 نیز وقوع حادثه‌ای مشابه در نروژ خبرساز شده بود. در آن حادثه برخورد صاعقه موجب کشته شدن حدود 300 گوزن شمالی در منطقه دورافتاده از فلات برهوت هاردانانگِرِویدا شد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/319133/اصابت-صاعقه-مرگبار-به-گله-گوسفندان
بستن   چاپ