ایران پرسمان
224 واحد تعاونی مسکن در بندرعباس افتتاح شد
شنبه 20 شهريور 1400 - 17:30:27
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مراسم افتتاح 224 واحد مسکونی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان همزمان با پنجمین روز از هفته تعاون، با حضور علی رئوفی معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان و عزیزاله کناری زاده فرماندار بندرعباس 224 واحد مسکونی مسکن مهر در بندرعباس افتتاح و تحویل خانواده ها و صاحبان شد.
هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در حاشیه افتتاح این پروژه اظهار داشت: در پنجمین روز از هفته تعاون مجموعه 224 واحدی تعاونی مسکن مهر به بهره برداری رسید که دارای هشت بلوک و هفت طبقه است.
وی افزود: این سازه به صورت تمام صنعتی و بتنی ساخته شده است که تنها مجتمع ساختمانی در استان هرمزگان است که با این مکانیزم به بهره برداری رسیده است .
ابراهیمی بیان کرد: در این مجموعه مسکونی فضای بازی نیز برای کودکان تعبیه شده و همچنین همه واحدها از پارکینگ برخوردار هستند.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان تصریح کرد: این مجتمع مسکن مهر توسط شرکت تعاونی مسکن چهار راه فلسطین تا شیلات بندرعباس ساخته شده و خوشبختانه اسناد مالکیت واحد های این مجتمع نیز تحویل مالکین شده است.
20 شهریور 1400 14:25
کد خبر : 245,098
کلیدواژه ها: هفته تعاون، افتتاح تعاونی مسکن، تعاونی مسکن،وزارت مردم
نظرات بینندگان

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/323512/224-واحد-تعاونی-مسکن-در-بندرعباس-افتتاح-شد
بستن   چاپ