ایران پرسمان
شکار مار سمی
دوشنبه 22 شهريور 1400 - 01:36:07
ایران پرسمان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران / اتفاقی که به تازگی در یکی از مناطق کشور آمریکا رخ داده درستی این ادعا را اثبات می‌کند. در این حادثه که در آستین تگزاس رخ داد «اسکوتر» 10 ساله، یک سگ دورگه تریر با مبارزه با یک مار سمی توانست جان صاحب و خانواده او را از مرگ نجات دهد.
این سگ در حیاط پشتی خانه بود که با این مار روبه رو شد. اسکوتر برای حفاظت از جان صاحب خود و خانواده اش به این مار حمله رو شد و با وجود از دست دادن جانش موفق به حفاظت از جان خانواده اش شد. در ویدئویی که منتشر شده مارگیر محلی را در حال شکار این مار مهاجم نشان می‌دهد.
«بریان چافی»، صاحب این سگ روز پنجشنبه در شرح ماجرا به یکی از رسانه‌های محلی گفت که با شنیدن سر و صدای زیاد اسکوتر خود را به حیاط پشتی رساند. او گفت که بلافاصله متوجه گزیدگی گردن اسکوتر که توسط یک مار سمی مورد حمله قرار گرفته بود، شد. او بلافاصله اسکوتر را به مرکز دامپزشکی و از آنجا به بیمارستان حیوانات منتقل کرد. با این حال دامپزشکان نتوانستند جان این سگ قهرمان را نجات دهند.
چافی در پستی که در فیسبوک منتشر کرد نوشت: "اسکوتر فقط 12 پوند وزن داشت، اما قلب او مانند قلب یک خرس (شجاع) بود. همه ما غمگینیم. پسران 3 و 5 ساله ام بسیار غمگین هستند. او جان خود را فدا کرد تا به ما آسیبی نرسد."

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/324029/شکار-مار-سمی
بستن   چاپ