ایران پرسمان
مرکز داوری اتاق تعاون استان بوشهر افتتاح شد
دوشنبه 22 شهريور 1400 - 13:25:28
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مرکز داوری اتاق تعاون استان بوشهر با حضور مصدق کشاورزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر؛ کشاورزی در آیین افتتاح این مرکز گفت: حوزه تعاون جدای از بخش های دیگر جامعه نیست و اگر امروز دانش مالی شرکت های تعاونی پایین است متعاقباً در بخش های خصوصی هم چنین مشکلی وجود دارد و باید با آموزش صحیح این ایراد را رفع کنیم.
کشاورزی بیان کرد: در حوزه تعاون اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان بوشهر 30 هزار نفر ساعت آموزش در موضوعات مختلف برای شرکت های تعاونی در شرایط کرونایی از طریق فضای مجازی برگزار کرده ایم.
وی ضمن تقدیر از اقدام اتاق تعاون استان بوشهر جهت افتتاح مرکز داوری، افزود: هر چه مراکز رسیدگی به شکایات بیشتر شود زمان اطاله دادرسی که یکی از نکات اصلی در شکایات واصله است، کاهش پیدا خواهد کرد.
مصدق کشاورزی همچنین به حل مشکلات به صورت میانجیگری قبل از تشکیل پرونده شکایات توسط اتاق تعاون به عنوان بازوی مردمی این بخش تاکید داشت.
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به دقیق تر شدن صدور رای به شکایات با دعوت از نماینده های ای اداره کل در جلسات رسیدگی به شکایات ، عنوان کرد: شکایاتی که غالباً با آن در مرکز داوری روبه رو هستید با معیشت مردم ارتباط دارد و حتی اگر یک روز از زمان رسیدگی کمتر بشود از آسیب های اجتماعی کاسته خواهد شد.
22 شهریور 1400 12:32
کد خبر : 245,323
کلیدواژه ها: افتتاح, پرونده شکایات, معیشت مردم ,استان بوشهر, مصدق کشاورزی
نظرات بینندگان

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/324171/مرکز-داوری-اتاق-تعاون-استان-بوشهر-افتتاح-شد
بستن   چاپ