ایران پرسمان
17 طرح تعاونی با سرمایه گذاری یک هزار و 580 میلیارد ریال در گیلان به بهره برداری رسید
دوشنبه 22 شهريور 1400 - 13:26:15
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت:به رغم تمام مشکلات ناشی از تحریم ها و پاندمی کرونا افتتاح و بهره‌برداری طرح های تعاونی در هفته تعاون سال جاری کم نظیر بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار ر و رفاه اجتماعی استان گیلان، مراسم افتتاح شرکت تعاونی ایثارگران کوثر با نشان تجاری ولگا با حضور عباس علیزاده مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان و دیگر مسئولان استان برگزار شد.
علیزاده در حاشیه این مراسم از افتتاح 17 طرح تعاونی با ایجاد اشتغال مستقیم برای 333 نفر در هفته تعاون سالجاری خبر داد.
وی افتتاح و بهره‌برداری شرکت تعاونی تولیدی آب معدنی ایثارگران کوثر با سرمایه گذاری بالغ بر 40 میلیارد تومان و ایجاد اشتغال مستقیم برای 50 نفر را یکی از برجسته ترین طرح های تعاونی در سالجاری عنوان کرد .
علیزاده میزان سرمایه گذاری طرح های هفته تعاون در گیلان را یک هزار و 580 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: میزان تسهیلات حمایتی دولت برای بهره‌برداری این طرح ها تنها 210 میلیارد ریال بود.
وی خاطرنشان کرد: این اختلاف بیانگر نهادینه شدن فرهنگ و شاخصه‌ بارز بخش تعاون ؛ یعنی مشارکت مردم با همراهی دولت است.
شرکت تعاونی ایثارگران کوثر با نشان تجاری ولگا با ظرفیت تولید ماهانه دویست و 40 هزار بطری آب معدنی در هفته تعاون سال جاری به بهره برداری رسید.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
22 شهریور 1400 12:04
روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان |
کد خبر : 245,109
کلیدواژه ها: رونق و توسعه,هفته تعاون,طرح تعاونی,تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان
نظرات بینندگان

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/324176/17-طرح-تعاونی-با-سرمایه-گذاری-یک-هزار-و-580-میلیارد-ریال-در-گیلان-به-بهره-برداری-رسید
بستن   چاپ