ایران پرسمان
آخر شهریور؛ پایان مهلت شرکت در "داستان کوتاه نارنج"
چهارشنبه 24 شهريور 1400 - 12:10:59
ایران پرسمان - ایسنا / دبیر هشتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج جهرم، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این دو سالانه را تا ساعت 24 روز چهارشنبه 31 شهریورماه جاری اعلام کرد.
محمد بادپر چهارشنبه 24 شهریور با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: کار داوری اولیه هشتمین دوره هم‌زمان با دریافت آثار آغاز شده است.
او با اشاره به‌ اینکه خوشبختانه در این دوره هم تاکنون شاهد استقبال بسیار خوب اهالی داستان بوده‌ایم، افزود: علاوه بر دریافت داستان از بیشتر استان‌های کشور، از فارسی‌ زبانان مقیم در کشورهایی چون؛ انگلیس، آلمان، امارات، سوئد، افعانستان و ترکیه نیز داستان دریافت کرده‌ایم. 
بادپر با بیان اینکه بسیاری از داستان‌ها در روزهای آخر برای نارنج ارسال می‌شود و کار را برای عوامل اجرایی مشکل می‌کند، یادآور شد: آمار دقیق و اسامی افراد شرکت کننده در هشتمین دوره، در اولین فرصت بلافاصله پس از پایان مهلت ارسال آثار اعلام می‌شود.
او زمان اعلام اسامی راه‌ یافتگان به مرحله نهایی را نیمه‌ دوم مهرماه دانست و گفت: هشتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج توسط انجمن اهل قلم، موسسه‌ فرهنگی هنری نارنج و با همیاری و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، دفتر نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم و همراهی سایر مجموعه‌ نهادها و ادارات شهرستان برگزار می‌شود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/324929/آخر-شهریور؛-پایان-مهلت-شرکت-در-"داستان-کوتاه-نارنج"
بستن   چاپ