ایران پرسمان
برگزاری جشنواره تفریحی دومینو در منطقه 7
چهارشنبه 24 شهريور 1400 - 14:05:24
ایران پرسمان - جشنواره تفریحی خانوادگی چینش سازه های دومینو با هدف ارتقای سلامت روانی و جسمانی در منطقه 7 برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، با توجه به موج پنجم ویروس کووید-19 و تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی، اداره سلامت و ورزش منطقه در راستای ارتقای سلامت روانی و جسمانی شهروندان، اقدام به برگزاری جشنواره تفریحی خانوادگی چینش سازه های دومینو و خانواده محور به صورت مجازی کرده است تا بتواند تمامی افراد و اقشار جامعه را در رده های سنی متفاوت درگیر فعالیت های بدنی نماید.
هدف از برگزاری این مسابقات را پرورش خلاقیت و ابتکار، تقویت مهارت های دقت و تمرکز، صبر و بردباری، تقویت روحیه کارتیمی در کنار خانواده است. از تاریخ یکم تا 10 شهریور ماه ثبت نام از علاقه مندان آغاز و سپس شرکت کنندگان در کارگاه های آموزشی به صورت مجازی در خصوص چینش دومینو، قوانین و ... توسط کارشناس هیات دومینو آموزش های مد نظر را گذرانده و سپس جهت رقابت با سایر شرکت کنندگان کلیپهای خود را به اداره ورزش و سلامت منطقه ارسال می نمایند.
جشنواره مذکور با حضور 30 خانواده برگزار می شود و به نفرات برگزیده پس از بررسی و پایش کلیپ های برتر توسط هیات داوران همزمان با هفته دفاع مقدس تقدیر خواهد شد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/324988/برگزاری-جشنواره-تفریحی-دومینو-در-منطقه-7
بستن   چاپ