ایران پرسمان
نبرد دو مار شاه کبری موجب وحشت گردشگران شد
سه شنبه 30 شهريور 1400 - 08:52:43
ایران پرسمان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران / نبرد دو مار شاه کبری صحنه‌ای ترسناک را در یکی از مکان‌های توریستی هند رقم زد. گردشگرانی که برای تفریح به آبشار گانداهاتی در ایالت اودیشا رفته بودند با صحنه مبارزه دو مار شاه کبری مواجه شدند. در حالی که برخی گردشگران در ابتدا تصور می‌کردند که این دو مار کبری جفت باشند، اما با بررسی بیشتر مشخص شد هر دو مار نر و از نوع شاه بوده که در حال مبارزه با یکدیگر هستند.
در ویدئویی که توسط یکی از گردشگران و با تلفن همراه تهیه شده این دو مار شاه کبری بزرگ سرگرم مبارزه با هم دیده می‌شوند. این دو مار بر سر قلمرو با یکدیگر درگیر شده بودند. این صحنه در نزدیکی این مکان توریستی موجب وحشت گردشگران محلی‌ شد که در آنجا حضور داشتند. آبشار گانداهاتی یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های توریستی هند است که در منطقه گاجاپاتی واقع در ایالت اودیشا قرار دارد. انتشار این ویدئو در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون حدود 10 هزار بیننده داشته است.
مار‌های شاه کبری از جمله مار‌های بومی هند به شمار می‌روند که گهگاهی رویت آن‌ها در مناطق مسکونی خبرساز می‌شود. حدود یک سال پیش نیز پیدا شدن یک مار شاه کبری بزرگ در یک خانه روستایی در هند خبرساز شده بود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/326373/نبرد-دو-مار-شاه-کبری-موجب-وحشت-گردشگران-شد
بستن   چاپ