ایران پرسمان
شهردار تهران در آیین اعزام خدام الحسین (ع)
حرکت در طریق سیدالشهدا (ع) را برای خود افتخار می دانیم
چهارشنبه 31 شهريور 1400 - 10:24:07
ایران پرسمان - شهردار تهران در مراسم اعزام خدام الحسین (ع) شهرداری تهران در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی، شهردار تهران ، عصر سه شنبه 30 شهریور ماه در آیین اعزام خدام الحسین (ع) شهرداری تهران به مراسم اربعین حسینی با تسلیت این ایام و تبریک آغاز هفته دفاع مقدس گفت: خداوند به شما عزیزان توفیق داده و از شما دعوت کرده که به زائرین اباعبدالله (ع) خدمت کنید. 
او افزود: امروز در محضر حضرت عبدالعظیم حسنی عظیم الشان که ثواب زیارتش مانند ثواب زیارت سیدالشهدا(ع) است و امامزاده طاهر و امامزاده حمزه دعوت شدیم و از این امامزادگان تشکر می کنیم. این دعوت استمرار دارد و شما نمایندگان ما برای خدمت به زائرین امام حسین (ع) راهی نجف و کربلا هستید. این را قدر بدانید و از لحظه لحظه آن بهره ببرید.
زاکانی ادامه داد: اینکه ما امروز گرد هم جمع شدیم حکایت از همراهی کامل با قافله سیدالشهدا(ع) دارد و در واقع شریک آن حماسه بزرگ و تاریخ ساز هسیتم و از این جهت خداوند بزرگ را سپاس می گوییم. این کار نماد اتحاد جبهه حق و جریان آخر الزمانی است، نمادی از قدرت است و باید هرساله باشکوه تر از سال قبل برگزار شود.
شهردار تهران اضافه کرد: امسال با وجود بلیه کرونا این حماسه فروننشست و همچنان در مسیر خود در حال حرکت است. با همه وجود اربعین ‌و حرکت در طریق سیدالشهدا(ع) را برای خود افتخار می دانیم و امسال که از این نعمت محرومیم به حال شما غبطه می خوریم.
او با اشاره به اینکه حضور در اربعین قدرت، قابلیت و اتحاد بین عناصر جبهه حق است، عنوان کرد: در ایام دفاع مقدس و ایامی هستیم که مزین به نام بسیج و فرهنگ بسیج و ترکیب و تلفیق اربعین، شهادت و شهادت طلبی با دفاع مقدس است. وقتی یاد دفاع مقدس را در ذهن خود مرور می کنیم می‌بینیم که شهدا هم اسوه راه و راهبرند و هم میزان و هدایتگر. 
زاکانی با بیان اینکه باید سر بر سجده گذاشت و عظمت و بزرگی شهدا را پاس داشت، یادآور شد: یاد و خاطره شهید سلیمانی، سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابومهدی را زنده نگاه می داریم. امروز که در مسیر امام حسین (ع) حرکت می کنیم آمریکا از هر روزی ذلیل تر است و شرایطی که در افغانستان و جای جای منطقه و حوزه هسته ای رقم خورد نشان می دهد که باطل رفتنی و در حال شکستن است و حرکت در مسیر سیدالشهدا(ع) و اربعین این مسیر را تسریع خواهد کرد. 
شهردار تهران گفت: آنگونه حرکت کنیم که در لحظه آخر جز به وفاداری خودمان افتخار نکنیم و این با در طبق اخلاص قرار دادن همه چیزمان میسر است. از همه کسانی که امکان حضور ندارند یاد کنید و تداعی گر پیوستگی ملت ها به ویژه ملت ایران و عراق باشید.
او افزود: در هر مسیری حرکت می کنیم بدانیم ما نیازمند توجه شما هستیم و همه شما مورد توجه سیدالشهدا(ع) هستید. این که هر ساله تعداد زیادی از شهرداری برای خدمت عازم می شدند اما امسال قرعه فال به نام شما زده شده و این دعوت از شما صورت گرفت. ما محرومین از این سفر نیازمند این هستیم که شما از ما یاد کنید و دعا کنید که خداوند مهر صداقت ، سلامت و نوکری مردم را بر پیشانی ما بنشاند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/326674/حرکت-در-طریق-سیدالشهدا-(ع)-را-برای-خود-افتخار-می-دانیم
بستن   چاپ