ایران پرسمان
بزرگداشت هفته دفاع مقدس با شعار «ما مقتدریم» درمنطقه 2
چهارشنبه 31 شهريور 1400 - 10:59:57
ایران پرسمان - معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی، هنری در محلات به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و با شعار «ما مقتدریم» خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، کاظم داودی با اشاره به اینکه مراسم های بزرگداشت این هفته با شعار «ما مقتدریم» و با رعایت پروتکل ‌های بهداشتی برگزار می شود، گفت: به منظور هرچه با شکوه تر برگزار شدن برنامه های این هفته لازم است ضمن فراهم کردن شرایط مناسب برای مشارکت همه اقشار مختلف مردم ازظرفیت ها، توانمندی ها و پتانسیل های سرای محلات، گروه های اجتماعی وسایرنهادهای فرهنگی استفاده شود .
داودی افزود: آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس وخانواده معظم‌شهداء، روایت گری دفاع مقدس و ترویج بصیرت ایثار و ایستادگی ؛ ازرویکردهای مورد توجه برنامه های این ایام است..
او طرح «بیت الشهید» و «مهمان حاج قاسم» را از برنامه های شاخص این هفته برشمردوگفت : به منظور ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، اطلس خانواده معظم شهداء در قالب طرح بیت الشهدا تهیه و تدوین می شود.
او افزود: ارائه خدمات متنوع فرهنگی ،پزشکی ،هنری و ... به شهروندان با عنوان«مهمان حاج قاسم» ؛با رویکرد فعالیتهای خلاقانه و نوآورانه از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/326681/بزرگداشت-هفته-دفاع-مقدس-با-شعار-«ما-مقتدریم»-درمنطقه-2
بستن   چاپ