ایران پرسمان
جایگاه زن ایستادگی و سازندگی است
جمعه 2 مهر 1400 - 01:49:36
ایران پرسمان - دکتر خزعلی معاون رییس جمهور در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: جایگاه زن ایستادگی و سازندگی است و باید با حمایت از این قشر جامعه‌ای قدرتمند ساخت.

دکتر خزعلی معاون رییس جمهور در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: جایگاه زن ایستادگی و سازندگی است و باید با حمایت از این قشر جامعه‌ای قدرتمند ساخت.
دکتر انسیه خزعلی عصر روز چهارشنبه در دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان که در بیت وی انجام شد بیان کرد: باید با حمایت از زنان شرایط را برای فعالیت اقتصادی آنها بیشتر فراهم‌کنیم .
وی با بیان اینکه نخستین سفر استانی خود را به خوزستان اختصاص دادم افزود:خوزستان را وطن خود می‌دانم و در دوران مبارزات پیش از انقلاب و نوجوانی بخشی از لحظات شیرین خود را در این استان سپری کردم .
خزعلی گفت: خوزستان برای من پر از خاطره است و البته محرومیت‌های استان در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن باعث شد که خوزستان به جایگاه واقعی خود نرسد .
وی ادامه داد: محرومیت و مشکلات موجود در خوزستان مسوولیت دولت را سنگین تر می کند، به همین‌منظور رییس جمهوری تاکید دارند که به خوزستان نگاه ویژه داشته باشیم .
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده بیان کرد: باید زمینه تقویت و آموزش در بحث فرهنگی و نیز سواد رسانه‌ای بانوان را فراهم کرد و تا جایی که امکان باشد حمایت خواهیم کرد .
خزعلی با اشاره به تاخیر افتادن ازدواج جوانان در جامعه افزود: این امر باعث نزولی شدن نرخ جمعیت شده که بسیار نگران کننده است .
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان نیز در این نشست گفت:نخستین سفر معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده به خوزستان صورت گرفته که امید است حضور وی برای استان مایه خیر و برکت باشد .
رضا نجاتی افزود: امید است که با حمایت دولت شرایط برای فعالیت اقتصادی زنان فراهم شود .
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده عصر امروز در سفری 2 روزه وارد خوزستان شد.حضور در نشست هایی با موضوع دفاع مقدس و بررسی مشکلات بانوان خوزستانی و زنان موفق از برنامه‌های سفر خانم خزعلی است .

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/327107/جایگاه-زن-ایستادگی-و-سازندگی-است
بستن   چاپ